Copan Honduras - Reisverslag uit Copán, Honduras van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu Copan Honduras - Reisverslag uit Copán, Honduras van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu

Copan Honduras

Door: Loes

Blijf op de hoogte en volg Loes en Ron en Lisa

21 November 2012 | Honduras, Copán

20 november;
Na het heerlijke Guatamalla stond voor vandaag de reis naar Copan op het programma,
De reis ging snel en met een zwempauze in een super luxe hotel, alleen maar sneller.
We zijn rond een uur of 5 in het hotel aangekomen en hebben heel even het pleintje bezocht.
Copan is klein maar fijn. Gelukkig is er genoeg te doen in de omgeving.. Morgen gaan we eerst de ruines van de tempels bezoeken en daarna naar de warmwate baden. Even relaxen.
Want dat schiet er soms even bij in!
Je wil tijdens zon reis alles zien en doen namelijk. en dan vergeet je om ook rust te nemen.
We zitten nu met bijna heel de groep in een restaurant. Morgen weer vroeg op, dus ik zeg weltrusten!

• 21 November 2012 - 04:27

Rico:

Sorry dat ik langere tijd niks van me heb laten horen maar ik heb jullie verslagen me veel genoegen gelezen! Het blijven stuk voor stuk leuke belevenissen om te lezen! Il lijk uit naar de rest! Goetjes XXX Rico.

• 21 November 2012 - 13:39

Marisa:

hey meid
    zoals altijd lees ik je verslagen met heeel veel plezier!
    geniet ervan en wacht o de rest trusten!!!

• 21 November 2012 - 13:52

Koos En Tonny:

Hallo Loes en Ron,

Jullie zien zo toch hele mooie dingen.
    Mooie foto's van die krokodil en die leguaan. Waren die beestjes wel echt!!!!!!!!!!!!!!!!
    En rusten kunnen jullie als je weer thuis bent. Je moet nu zo veel mogelijk bekijken en doen.
    Hoe is de temperatuur trouwens bij jullie? Hier is het maar 6 gr. vandaag.

Veel plezier nog en goeie reis verder

Groetjes Koos en Tonny.

• 21 November 2012 - 15:06

@nnemiek:

Hé hoi,

leuk om steeds jullie stukkies te lezen en de foto's te zien. Fijn dat alles goed gaat en dat jullie zo genieten van de reis.
    Vooral doorgaan!

Groetjes en tot leesz.