Op naar Playa, en het afscheid van de groep! - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu Op naar Playa, en het afscheid van de groep! - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu

Op naar Playa, en het afscheid van de groep!

Door: Loes

Blijf op de hoogte en volg Loes en Ron en Lisa

30 November 2012 | Mexico, Playa del Carmen

29 november;
Na de rustdag van gister die ons beide goed deed, stond vandaag de reis naar Playa de Carmen op het programma.
Tulum achter laten voelde besst goed, de rust was heerlijk maar stil zitten 1 dag was voor ons genoeg.
De chauffeur die ons van het vliegtuig naar Valladolid bracht 3 weken geleden (Ricardo) kwam ons wederom halen.
Hij wees ons onderweg ook aan waar we het beste met dolfijnen kunnen zwemmen en welk avonturenpark de moeite waard is.
Toen we in Playa aankwamen heeft hij meteen het hotel van de groep aangewezn zodat we savonds wisten waar we moesten zijn.
Toen iets verder naar ons hotel.
Wat een luxe! Onze tassen werden aangenomen, en meteen kreeg je een glas alcohol in je handen geduwt! En dan voel ik me al snel thuis he hahaha!
We kregen een aanbod om de kamer te upgraden, voor 300$ kregen we zeezicht. Even de kamer bekeken maar we bblijven hollanders dus zolang we moeten bij betalen doen we het natuurlijk niet!
Alles hier (op zee zicht na) is all inclusive. Er zijn 4 verschillende restaurants, drinken in overvloed en de mensen buigen nog net niet voor je.
LUXE it is!
In de avond zijn we naar het hotel van de rest van de groep gegaan. Morgen gaan ze naar huis terwijl nog even blijven nagenieten.
Lekker uit eten geweest en nog even wat cocktails gedronken in het plaatsje zelf.
Alle email adressen zijn uitgewisseld zodat fotoᷰs gedeelt kunnen worden en er zal een reunie plaatsvinden over een paar maandjes.

• 30 November 2012 - 23:18

Ans En Ben:

Hoi,
    Nou, die laatste loodjes lijken me geen probleem!!
    Heerlijk genieten van het mooie weer en de rust.
    Veel plezier zondag met het zwemmen met de dolfijnen , ik ben benieuwd naar de foto's!
    Groetjes,
    Ans en Ben

• 01 December 2012 - 12:54

Ricò:

Hoe kan dat nou?! Ik zit hier, en NIET daar!!! Denk je ongeveer een maand van me af te zijn, kom je mijn naam NOG tegen, hahahaha!

• 01 December 2012 - 12:54

Ricò:

• 01 December 2012 - 13:33

Hein En Marian:

wat een Luxe,
    Geniet zondag samen met de Dolfijnen,
    en lekker warm daar wat wil je nog meer.
    groetjes Hein en marian