Cocktails, souverniers en STARBUCKS!!!! - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu Cocktails, souverniers en STARBUCKS!!!! - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu

Cocktails, souverniers en STARBUCKS!!!!

Door: Loes

Blijf op de hoogte en volg Loes en Ron en Lisa

30 November 2012 | Mexico, Playa del Carmen

30 november;
Nadat het ontbijt ons goed gesmaakt had zijn we een wandeling gaan maken door het dorpje van Playa.
De mensen hier blijven je friend noemen en proberen je naar hun winkel te lokken.
Helaas voor deze mensen ben ik niet snel over te halen, dus de moeite kunnen ze zich beter besparen.
We hebben een starbucks gevonden hier de de latte caramel moest meteen worden uitgetest door mij.
Heerlijk!
In het hotel meteen de Sushi bar uitgetest, na alle tortillaᷰs was dat best lekker wat afwisseling!
Het weer hier is zonnig, rond de 30 graden met af en toe een wolkje. Het zwembad is natuurlijk ook al uitgetest en ondanks dat er veel canadese medemensen en amerikaansen medemensen zijn die het all inclusive principe zien als hun eigendom, komen we nog steeds aan voedsel en vooral drank! Morgen willen we in Cancun naar een markt, en overmorgen gaan we zwemmen met Dolfijnen! Weer een droom die werkelijkheid wordt voor me!

• 30 November 2012 - 23:46

Ans En Ben:

Hoi,

En????????? hoe was de latte?
    Veel plezier op de markt, ik wou dat ik mee kon!
    Gr.
    Ans en Ben

• 01 December 2012 - 01:28

Martijn:

Bah, bah en nog eens bah... Gelukkig zit ik hier lekker in het koude Nederland en niet daar in dat paradijsje van jullie... ;)

Edith:

Sushi en latte in Mexico.... Het moet niet gekker worden met die multi-culti-samenleving!

Edith:

Ik doe alles graag in drievoud...

• 01 December 2012 - 12:51

Rico:

Vooral drank: zo hoor ik het graag!!!

• 01 December 2012 - 12:51

Ans En Ben:

Hoi,
    Jullie hebben ook prachtige foto's geplaatst.
    Ik vind de foto waar jullie op de vulkaan staan, echt prachtig!
    Groetjes,
    Ans en Ben

• 01 December 2012 - 13:45

Marian En Hein:

Mooie foto,s bij jullie slaapkamer,
    Echt Mexicaans bed
    ben benieuwd naar de rest van de foto,s
    groetjes Hein Marian

• 01 December 2012 - 18:04

Frank:

Iemand moet het doen he, al dat testen. Gelukkig hebben jullie jezelf opgeofferd. Veel plezier met Flipper en zijn vriendjes!

• 01 December 2012 - 18:04

Rellen bij de inaugurati
    Mexico-stad gr Hein

• 02 December 2012 - 01:10

Loes En Ron En Lisa Weijers:

Oh Das jammer dat het in Mexico stad is anders waren we even gaan kijken.
    Ze hebben hier sinds gister een nieuwe president die niet voor het mexcicaanse volk is, maar mee met de buitenlanders mee wil lopen. Dus dat ligt hier een beetje gevoelig.
    Adios!

• 02 December 2012 - 14:31

Marisa:

dat klinkt allemaal super goed meid, leuke foto's ook, en wat zie je er gelukkig uit!!
    liefs marisa