Relaxen in Playa - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu Relaxen in Playa - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu

Relaxen in Playa

Door: Ron

Blijf op de hoogte en volg Loes en Ron en Lisa

02 December 2012 | Mexico, Playa del Carmen

1 December,
Gisteren had ik de heledag al een beetje last van oorpijn, omdat we dinsdag weer terug vliegen hebben voor de zekerheid toch maar een dokter gevraagd of hij er na wil kijken.
Toen hij bij ons op de kamer was vertelde hij dat we er goed aan gedaan hadden om hem te vragen. Want anders zou het velen malen erger kunnen worden. Ik kreeg een spuit in me om de onsteking tegen te gaan. Het leek als of hij de spuit plaatste en er een halve minuut in liet, acheraf was dat ook zo. Hij zat lekker rustig met Loes te praten over een reis. Hij vond het namenlijk erg interessant om te horen dat wij niet zo als die irritante Yanks en Canadezen zijn. Die komen alleen voor de drank.

Vandaag uitgeslapen tot een uur of negen.
hebben een ontbijtje genomen met fruit, nachos en een ommeletje.
In de middag hebben we onze dagelijke wandeling door de stad gemaakt en eindigden we op het dakterras met een cocktail in een jacuzzi van 30 graden.

• 02 December 2012 - 05:27

Loes En Ron En Lisa Weijers:

Nee Ron de jaccuzi was bijna 40 graden! hahaha

• 02 December 2012 - 11:41

Koos En Tonny:

Holadijo,

En Ron, heeft de spuit wel geholpen? Ik hoop het voor je.
    Geniet er nog even van, ook van die warmte want hier is het aardig koud!!!

Goeie vlucht weer terug naar Amsterdam en de groetjes van Koos en Tonny.

• 02 December 2012 - 13:03

Hein En Marian:

Hoi Ron

Wij hopen dat de spuit geholpen heeft?
    En dat jullie nog kunnen genieten vanmiddag.
    Hebben jullie goed aan gedaan een dr erbij te halen,
    Vast een hele goede reis Dinsdag,
    Groetjes hein en Marian xx