Afdingen, hottube en af en toe een cocktail - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu Afdingen, hottube en af en toe een cocktail - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu

Afdingen, hottube en af en toe een cocktail

Door: Loes

Blijf op de hoogte en volg Loes en Ron en Lisa

04 December 2012 | Mexico, Playa del Carmen

3 december;
Het laatste hele dag in Playa en ik moet nog niet aan thuis denken.
Ook al is Playa niet helemaal ons ding, we vermaken ons perfecto of excelento zoals het personeel van het hotel het noemt.
Playa is erg gericht op de Amerikanen en Canadezen dus het is een grote nep show.
De kereltjes voor hun souverniers shop spreken je op een manier aan waardoor ik geiriteerd wordt en dan kan ik nog wel eens in het Nederlands een opmerking plaatsen.
Zodra ze merken dat je geen Yanks bent, verandert hun manier van doen.
Wat een hekel hebben ze hier aan de Yanks, je merkt het aan alles.
Vandaag heb ik eindelijk een mexicaanse deken gekocht. In eerste instantie zakken ze met de prijs niet of nauwelijks tot je laat merken dat je geen amerikaan bent, dan gaat de prijs met meer dan de helft omlaag!
Daarna terug naar het hotel, de hottube in want van al dat winkelen wordt je moe haha!
Vanavond lekker cocktails drinken, en ik gok dat we nog even gaan kijken in het stadje! Wat een heerlijkheid is het hier, ik kan niet geloven , nee ik wil niet geloven dat ik morgen vroeg wordt opgehaald om het vliegtuig terug naar huis te pakken.
Het is echt voorbij gevlogen, time flies It does!!!!

• 04 December 2012 - 08:29

Ans En Ben:

Hoi,

Ja, Loes en Ron, het is echt bijna voorbij!
    Ik denk dat jullie gaan terugkijken op een fantastische maand, en een onvergetelijke ervaring!
    Hele goede terugreis en tot woensdag!
    Groetjes,
    Ans en Ben

• 04 December 2012 - 13:15

Marian En Hein:

Hoi
    De maand is om gevlogen,
    Een hele mooie tijd,
    met mooie foto,s en verhalen.
    Om samen met familie en vrienden te delen.
    Wij kijken naar jullie uit,
    Een goede reis,
    en tot snel,
    groetjes Hein en Marian

• 04 December 2012 - 19:46

Edith:

Ja, ja...

Er is een tijd van komen en van gaan en de tijd van gaan is nu gekomen....

Gelukkig nemen jullie fantastische ervaringen en herinneringen mee naar huis om te pas en te pas op terug te vallen!

Heel goeie terugreis!!

• 05 December 2012 - 10:52

Alex Pastoor:

Blijven jullie a.u.b. graag nog even weg, want sinds jij weg bent, hebben we thuis niet meer verloren!!!!!

• 05 December 2012 - 20:00

Carla Van Druten Van As:

Hallo Ron & Loes,
    Ik hoop dat julie veilig zijn thuis gekomen! Wel even schrikken he dit koude weer! Geniet nog maar even na van jullie mooie reis! Groetjes Carla & Antoon.