Sucre - Reisverslag uit Sucre, Bolivia van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu Sucre - Reisverslag uit Sucre, Bolivia van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu

Sucre

Door: Loes

Blijf op de hoogte en volg Loes en Ron en Lisa

06 Oktober 2013 | Bolivia, Sucre

na de dag van gister, begon de dag van vandaag stukken beter. Een warme douche een ontbijtje en daarna door naar het vliegveld van La Paz. De taxi zet je netjes voor omgerekend 3 euro voor de deur van de vertrekhal af, tevens is dit ook de gate, het hanghok en het laten we eens om eens heen kijken halletje, maar dat terzijde...
Dus we melden ons ruim een uur voor vertrek aan, om vervolgens tot de conclusie te komen dat de credit kaart gister niet geweigerd had mogen worden!
En op naar de gate, oja eerst een check van je tas, maar ach als je deoderant erin hebt zitten, dan is dat blijkbaar geen probleem.
En toen werdt er in het spaans omgeroepen dat onze vlucht minimaal 3 uur vertraagd zou zijn en het maar de vraag was of er nog wel naar Sucre gevlogen kon worden vanwege een plaatselijke regenbui.
Ja 3 druppels en we vliegen niet meer....
Heerlijk dat wachten we worden er nog eens goed in!
Wij zijn na 2 uur in de vertrekhal rondgehangen te hebben terug gegaan naar de gate. Want we wilden deze vlucht (als ie ging) niet missen.
Om iets over 11 kwam er een bericht dat we gingen boarden. Mijn schietgebedjes hebben geholpen....
En toen landen we met een grote glimlach in Sucre. de zon scheen, er hangen een paar wolkjes en ik hoorde tijdens dit schrijven een onweersklap. Maar dat mag de pret niet drukken! We hebben vanmiddag even een kopje soep gegeten omdat ik inmiddels ook last heb van mijn buik. MAAAAAAR WE ZIJN IN SUCRE!!!!!!!!!!!!!!!!

• 06 Oktober 2013 - 23:10

Ans En Ben:

Hallo Loes en Ron,

Gelukkig zijn jullie alsnog in Sucre aangekomen!
    Ik hoop dat er nu wat meer rustige dagen komen , zodat jullie weer wat kunnen bijtanken!
    Veel succes en nog meer plezier!
    Groetjes.
    Ans en Ben

• 07 Oktober 2013 - 11:36

Koos En Tonny:

Holadijo Loes en Ron,

Jullie maken nog eens wat mee. Maar leuk is het niet.
    Je moet maar denken , alles komt goed.
    Wij hopen dat jullie reis verder goed verloopt en wij wensen jullie nog veel plezier.
    Groetjes,
    Koos en Tonny.

• 07 Oktober 2013 - 14:01

Hein En Marian:

Hoi Hoi jullie zijn eindelijk aangekomen.
    Het wachten is nu voorbij.
    Nu echt vakantie vieren.
    groetjes Hein en Marian

• 07 Oktober 2013 - 18:41

Maris:

Jeetje wat een avontuur maken jullie weer mee! Probeer tussendoor ook lekker te rusten en genieten meid beterschap met je buik.
    Groetjes uit jordanie :)
    Xxxxxx

• 07 Oktober 2013 - 21:07

Edith:

Fijn dat de vakantie weer verder kan gaan! Veel plezier weer!