Laatste dag Salta - Reisverslag uit Salta, Argentinië van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu Laatste dag Salta - Reisverslag uit Salta, Argentinië van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu

Laatste dag Salta

Door: Loes

Blijf op de hoogte en volg Loes en Ron en Lisa

17 Oktober 2013 | Argentinië, Salta

16 oktober

Vanaf vroeg in de ochtend scheen de zo vandaag heerlijk langs de luiken naaar binnen.
Na een dag waarin het weer te wensen overliet, was dit echt een top dag!!
Na een goed ontbijt bij Rijkje en Alex, eerst maar eens naar de supermarkt om te kijken of de slager vandaag aanwezig was.
Helaas was die er nuet, we hebben daarom maar besloten niet te gaan BBQen vanavond.
Toen lekker Salta in gegaan. Heerlijk gaan struinen om een soortgelijk doek te scoren als Rijkje en Alex op onze kamer hebben hangen.
Helaas bleek die grote veel te duur, dus ik het 2 kleinere varriante mee genomen.
Die komen mooi te hangen op onze slaapkamer als de badkamer af is.

Daarna de hele middag bij het zwembad in de tuin gehangen. Heerlijk gelunchd met brood van de plaatselijke bakker en daarna smiddags lekker een flesje wijn en bier open getrokken.. Echt vakantie vieren, de andere gasten kwamen ook nog even zwembad hangen en sommige wat baantjes trekken.

Savonds bij Bartz Tapas gegegeten, die vielen tegen zeg, overal zat citroen op of door...

Morgen brengt ALex ons naar het vliegveld! Op naar Buenos Aires!!