laatste ochtendje - Reisverslag uit Santiago de Chile, Chili van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu laatste ochtendje - Reisverslag uit Santiago de Chile, Chili van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu

laatste ochtendje

Door: Loes

Blijf op de hoogte en volg Loes en Ron en Lisa

24 Oktober 2013 | Chili, Santiago de Chile

Het laatste verslag vanuit Santiago.
Over een half uur gaan we de taxi in naar het vliegveld om naar lima te vliegen. Vanuit Lima vliegen we terug naar Amsterdam. Vanochtend de allerlaatste dingen gekocht, en nog even in het oude centrum rondgekeken.
Nog mijn laatste Latte caramel gescoord bij de starbucks en voor de allerlaatste keer met gevaar voor leven de grote weg overgestoken. Rennen zul je, ook al is het groen...
De laatste keer, over de markt, de laatste kaart op de bus en voor de laatste keer de tassen gepakt. Wat ging het snel!
Zitten nu nog even in de hostel, waar we zo lief ontvangen zijn. De chileense bevolking is echt lief en vriendelijk. Met wat woordjes spaans kom je er hier ook, ook al maak je een fout. Fijn om te merken dat ook hier het op prijs wordt gesteld dat je het probeert. Ik zeg; Me Gusta Chili, argentina y Bolivia!

Voy a extrañar

• 25 Oktober 2013 - 02:03

Rico:

Heey Ron, ben je er straks bij of niet? Ik kan misschien wel iemand regelen op je kaart. Ik hoor je!

Goede terugreis gehad samen by the way???

Groetjes Rico.