De reis van Popayan naar Salento - Reisverslag uit Salento, Colombia van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu De reis van Popayan naar Salento - Reisverslag uit Salento, Colombia van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu

De reis van Popayan naar Salento

Door: Loes

Blijf op de hoogte en volg Loes en Ron en Lisa

09 Oktober 2014 | Colombia, Salento

En dan is er weer een vroege morgen aangebroken en wordt je door een schot opgehaald om verder te reizen. We zijn eerst naar Silvia gereisd. Aangezien ze daar een grote markt hebben waar de plaatselijke boeren van kilometers afstand in de beregen naar Silvia reizen. Helaas dus geen souvenirs kunnen scoren. Vandaaruit naar Buga om bijeen amerikaan te lunchen.
Daarna door naar Salento. Waar we laat in de middag aankwamen bij Tralala das de hostel. Een nederlandse eigenaar. Salento is een echt backpackers plaatsje. Vol souvinirs winkeltjes en restaurantjes. Van de ene kant is het fijn te merken dat je niet de enige toerist bent, van de andere kant is de anonimiteit ook wel lekker.
We hebben even rondgelopen maar waren moe van de reis en zijn vroeg gaan slapen.

• 13 Oktober 2014 - 21:33

Maril:

Blijft leuk om te lezen...vooral veeeeel reizen....