Bahia Solano - Medellin - Reisverslag uit Medellín, Colombia van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu Bahia Solano - Medellin - Reisverslag uit Medellín, Colombia van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu

Bahia Solano - Medellin

Door: Ron

Blijf op de hoogte en volg Loes en Ron en Lisa

13 Oktober 2014 | Colombia, Medellín

Toen we naar onze lodge gingen begon het weer hard te regenen. Het leek meer op een tropische regenbui. Even later kwam er ook onweer bij. De blixem sloeg constant bij ons in de omgeving in. Afentoe leek het wel of het heel erg dicht bij was. Dit hield de helenacht aan. We hadden samen besloten om de komende dag de boottoch te annuleren omdat de zee te onrustig was om op te varen. Aangezien er voor ons verder niks te doen is en we geen zin hadden om als enigste gasten de heledag in ons huisje te zitten hebben we besloten om zo snel mogelijk naar Medellin te vliegen.
We wisten dat dit heel moeilijk zou worden om onze vlucht te laten omboeken. We hadden aan Daphne gevraagd of ze vanuit Nederland nieuwe vluchten kon boeken, maar dat was niet mogelijk. Na het onbijt hebben we aan het personeel gevraagd of ze een vlucht konden regelen. Na een uur bellen kregen we het antwoord dat we het beste naar het vliegveld konden rijden om te vragen we er plaats voor ons was,maar de kans was wel erg klein ook door dit een heledrukke feestdag was. Even later zaten we in een warm minibusje met zes locals op weg naar het vliegveld. Gelukkig kwamen we onze Colombiaanse vriendin weer tegen die in het spaans onze wensen kon uitleggen. De maatschappij Satena waar we alles bij geboekt hadden had geen plaats meer, maar een andere maatschappij wel, dus hebben we nieuwe tickets geboekd. Een half uur later kwam het vrouwtje van Satena naar ons toe dat ze toch nog twee plaatsen had door een annulering. We hebben onze tickets geannulleerd en kregen ons geld terug. Even later waren we bij Satena ingechecked zonder bij te hoeven betalen om twee uur later in het vliegtuig naar Medellin te vliegen.
Toen we bij het Art hotel aankwamen keken ze blij, maar verbaasd toen ze ons weer bij de balie zagen staan.

• 15 Oktober 2014 - 08:43

Ans En Ben:

Hoi Ron en loes,
    Nou, gelukkig zijn jullie weer teruggevlogen naar Medellin.
    Fijn, dat je niets extra's hoefde te betalen.
    Als het zo hard regent steeds, is er ook niet veel te doen, natuurlijk.
    En drie uur op zee is al helemaal uit den boze! !
    Ik zie de gezichten van de mensen uit het Art-hotel zo voor me!
    Vroegen zich ook af, wat jullie kwamen doen!
    Nu hebben jullie een extra dag in Medellin, en dat is ook wel fijn.
    Kun je daar lekker de stad in!
    Veel plezier daar en tot mails!
    Groetjes,
    Ans en Ben.

• 15 Oktober 2014 - 15:22

Marian En Hein:

Ron en Loes
    Erg fijn dat jullie nog mee mochten.
    En dat ze niet moeilijk deden.
    Erg jammer van het weer.
    weer bij het Art hotel ,
    op internet ziet dat er goed uit.
    Veel plezier in de grote stad.
    Daar kun je zeker leuk shoppen.
    lieve groetjes van ons xx

• 28 Oktober 2014 - 08:36

Maril: