Bogota - Reisverslag uit Bogota, Colombia van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu Bogota - Reisverslag uit Bogota, Colombia van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu

Bogota

Door: Loes

Blijf op de hoogte en volg Loes en Ron en Lisa

22 Oktober 2014 | Colombia, Bogota

De vlucht van Bogota was er een om niet te vergeten...
We kwamen het vliegtuig in, en zagen meteen de schermpjes ala Lufthansa. Het was geeneens een uur vliegen, maar we hebben het er even goed vangenomen met film of serie.
Helaas was er ook veel turbulentie.
Eenmaal in Bogota konden we snel richting het hotel. Het ontvangst was grandioos.
Een uitleg verder, inclusief een aanbod om morgen met ons de wijk door te lopen was het tijd voor de kamer...
De grandiose sleutel kwam tevoorschijn en even dacht ik aan een kasteel.
Met een lift naar boven waar de deur open gemaakt werd....

Wat we zagen was een balzaal van een kamer, met een balzaal van een badkamer.
Een bad!!! En alles vol met kitscherig (echt fout) meubilair en accesoires!
Het is zo kitscherig dat het mooi is.
Het plafond is zelfs versierd, inclusief kroonluchter!

Er werd al snel een seintje gegeven dat de moeder en zus van Lilian geariveerd waren en dus zijn we met hun meteen de stad ingegaan.
Eerst naar de kabelbaan (een stuk met de bus waar we een lijmverslaafde in spraken, die in eerste instantie vriendelijk leek, tot we geen geld wilde geven... )die een prachtig uitzicht hoort te geven over Bogota.
Helaas hingen er wolken en was er vrij weinig te zien.

Daarna de stad ingegaan en de laatste souvenirs met hun gekocht.
We hadden de moeder van lilian verteld dat we nergens een mooi tafelkleed konden vinden, dat is nu eenmaal onze traditie om een mooie mee te nemen, en dus beet zij zich vast in het moeten vinden van een mooi kleed. het lukte! Na meerdere winkels werden we mee genomen naar een achteraf gelegen winkel in een overdekt marktje en daar lagen ze! Heel Colombia geen mooie gevonden, en nu hebben we er een!
Vervolgens weer terug naar het hotel. Daar hebben we via internet een restaurant gevonden waar we hebben gegeten.
Om daarna lekker te gaan relaxen in het hotel, morgen de allerlaatste dag... Ik wil niet weg, maar het moet...

• 23 Oktober 2014 - 08:25

Ans En Ben:

Hallo,
    geniet nog maar vandaag! En van jullie mooie kamer!
    Fijn dat je toch nog een mooi kleed hebt gevonden.
    Maken jullie je maar op voor de lange terugreis, ik hoop dat alle vluchten netjes op tijd gaan.
    Anderhalf uur in frankfurt is eigenlijk best kort.
    Wij zullen in ieder geval, voor we hier wegrijden, goed de tijden in de gaten houden.
    Als alles gaat zoals gepland, zien wij jullie rond 18.00 uur op schiphol.
    Tot dan en goede reis!
    Ans en Ben.

• 23 Oktober 2014 - 11:15

Edith:

Fijne laatste dag en een goeie terugreis gewenst!

• 23 Oktober 2014 - 11:31

Milou En Noortje:

hallo loes we zijn gisteren naar de film geweest koffie gedronken met lunch
    hoe is het met jou verder ik heb wel zin om je weer te zien goeie vlucht terug
    tot snel gr noortje en milou en tomas

• 23 Oktober 2014 - 13:52

Marian En Hein:

Hoi Loes en Ron
    Jullie laatste dag in Bogota.
    Geniet nog maar even,
    Een hele goede vlucht.
    en tot snel zou ik zeggen.
    groetjes Hein en marian

• 23 Oktober 2014 - 16:44

Jorance:

bedankt voor alle leuke verhalen jammer dat het voorbij is goede reis terug grtjes van mij

• 23 Oktober 2014 - 22:02

Mieke Hol:

inderdaad geniet nog maar heeeeeeeeeeeel lekker van de laatste dag ik kan me voorstellen dat jullie helemaal geen zin hebben om terug te gaan maar deze ervaring is natuurlijk wel geweldig en het zal vast wel vervolgd worden goeie reis groetjes mieke

• 28 Oktober 2014 - 08:58

Maril:

Tja, afscheid nemen is altijd moeilijk, maar wat leuk dat ik mocht meereizen.