Terug reis - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu Terug reis - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu

Terug reis

Door: Ron

Blijf op de hoogte en volg Loes en Ron en Lisa

23 Oktober 2014 | Nederland, Nijmegen

De vier weken zijn voorbij gevlogen, het enigste wat nu rest is het verwerken van de jetlegg en het maken van een fotoboek.

Op onze laatste dag werden we rond 17.45 opgehaald door onze chauffeur om ons naar het vliegveld te brengen. Om 21.00 vertrok onze vlucht naar Frankfurt. Opzicht zouden we genoeg tijd hebben...zou je denken, maar niet als de midden in de spits zit van Bogota! Normaal duurd zo' n ritje een klein halfuurtje. Wij deden er ruim 1uur en 45 minuten over. In Bogota wonen 8.5 miljoen mensen en de meeste banen liggen richting het centrum en laat ons hotel nou precies in het centrum liggen. We moesten volgens de tickets onze koffers uiterlijk om 19.25 ingeleverd hebben. Om 19.30 reden we de parkeerplaats van de vertrekhal op. Gelukkig stonden er nog een paar mensen voor ons.We waren gelukkig nog op tijd! De moeder en zus stonden al een tijdje op ons te wachten om uit te zwaaien. Na een omhelsing en kruisje te ontvangen voor een veilige reis en veel geluk zijn we naar de controle gelopen.Jammer genoeg hadden we niet meer tijd voor ze. Alle vluchten gingen optijd en we hadden nog vergeefs geprobeerd om wat te slapen. In Amsterdam landen we precies volgens schema om 18.00.

• 26 Oktober 2014 - 21:46

Klazien Van Der Zwaag:

Hoi Loes en Ron

Vanaf het begin jullie reis gevolgd.
    Wat hebben jullie veel gezien en meegemaakt.
    Interessant om te lezen en leuk verteld door jullie allebei.
    Nu weer wennen in het koude Nederland maar met al jullie vrienden in de buurt zal dat wel lukken.

Hartelijke groeten,
    Klazien

• 28 Oktober 2014 - 09:02

Maril:

Dit neemt niemand jullie meer af, heb genoten. En Ron, Strukton rekent op jou, hahaha