lets go to the beach! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu lets go to the beach! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu

lets go to the beach!

Door: Loes

Blijf op de hoogte en volg Loes en Ron en Lisa

28 September 2015 | Australië, Melbourne

Gisterochtend zoals vanouds ontbeten in het hotel en van daar uit de tram gepakt naar St. Kilda. Het strand! Veel zon helaas ook een koude wind en veel kraampjes met voornamelijk handmade spullen.
Voor mij zat er niets bij,maar dat was ok!
Heerlijk gewandeld over de boulevard en toch maar ingesmeerd met zonnebrandcrème. Ik denk dat het een goede keus was. Vervolgens de weg gevolgd tot op de pier. Waar een bordje stond met pinguïn, mij houd je niet voor de gek. Ik weet dat ze niet ver van Melbourne er zijn. Maar je betaald een lekker toeristisch bedrag om ze te zien.
En wat schets onze verbazing tussen de rotsen zitten ze echt!!!!
Meteen wat foto's geschoten! Gratis en voor niets... we blijven Hollanders!

daarna verder het stadje ingelopen. Ook nog even langs het pretpark wat er ligt. Maar dat zag er niet bezienswaardig uit....

vervolgens de tram weer terug gepakt om tosti in het appartement te maken en vervolgens bij het hotel de boulevard verder te verkennen. We zagen leuke tentjes en een groot winkelcentrum bij het reuzenrad. Ook al hadden wij gelezen dat dat de grootste miskoop van Melbourne was, hij draaide wel.

bij een tentje wat gedronken en ik heb vanacht bijna helemaal doorgeslapen. Vandaag is het tijd de auto te halen en morgen rijden we verder! Tijd voor vernieuwing!

• 28 September 2015 - 09:23

Ans En Ben:

Hoi allebei
    Zo, ik merk dat jullie Melbourne wel gezien hebben!
    Vandaag de auto halen en op naar Port Fairy!
    Alhoewel het volgens mij toch wel de moeite waard is geweest in Melbourne.
    Zowiezo een grote indrukwekkende stad, denk ik.
    Voor verder , een fijne en veilig reis en tot het volgende verslag!
    Groetjes
    Ans en Ben.

• 28 September 2015 - 19:25

Hein En Marian:

Hoi Ron en Loes
    Nu liggen jullie op een oor.
    Maar morgen op naar Etappe 2.
    Al bij al Melbourne een mooie stad lijkt.
    Een goede Reis verder.
    Tot het volgende verslag.
    Groetjes xxx

• 29 September 2015 - 16:43

Carla:

Leuk om te lezen wat jullie al gedaan hebben! Ja Loes goed insmeren vooral straks in Brisbane daar is het wel wat warmer dan in Melbourne! in Brisbane heb je ook een hele mooie uitkijk plek ik zal `s kijken hoe het daar heet misschien komen jullie in de buurt het is een Botanische tuin erg mooi zal wel even kijken of ik hier nog iets van terug kan vinden want als jullie in de buurt zijn daar, is het best wel de moeite waard!! Groetjes en nog heel veel plezier Down Under!! XX