take 3 - Reisverslag uit Halls Gap, Australië van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu take 3 - Reisverslag uit Halls Gap, Australië van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu

take 3

Door: loes

Blijf op de hoogte en volg Loes en Ron en Lisa

03 Oktober 2015 | Australië, Halls Gap

Take 3.
Dit is de 3e keer dat ik wat schrijf over de gemiste dagen.
Internet is hier niet te vertrouwen blijkt maar weer....

Over Port Fairy kunnen we kort zijn. Daar was niet veel te beleven.
De weg er naartoe was prachtig. The grand ocean road was echt prachtig. Wat een golven en wat een uitzicht.
We hebben onderweg bij een theehuis wat gedronken. Ook meteen de vuurtoren bezichtigd. Om verder Door te rijden naar een alternatief lunch café. Super lekker gegeten en daarna dus in port fairy overnacht.

De volgende ochtend Door gereden naar Halls Gap.
Glamping overnachten op een camping.
Het huisje was prachtig maar het uitzicht was nog mooier. De kangaroos liepen savonds om je huisje. De papegaaien werden beste maten met Ron en het leuke vogeltje wat geluid maakt alsof je Internet op een inbelverbinding was grappig om te horen.
De volgende dag rondgereden in het gebied om te genieten van het uitzicht.
De weg erheen maakte me misselijk. Dus ik heb niet alles meegekregen. Weet zijn vroeg gaan slapen en zijn de volgende ochtend vroeg vertrokken richting de ferry naar Kangaroo island.

• 03 Oktober 2015 - 15:51

Hein En Marian:

Hoi Ron en Loes
    Jammer van Port Fairy dat het daar rustig was.
    Heel apart zo tussen de dieren,met de mooie geluiden.
    Mooie foto,s die wij kregen via de email.
    Nog veel plezier jullie zullen vast nog mooie dingen zien.
    groetjes xxx