Brisbane dag 1 - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu Brisbane dag 1 - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu

Brisbane dag 1

Blijf op de hoogte en volg Loes en Ron en Lisa

09 Oktober 2015 | Australië, Brisbane

Loes was vandaag een beetje misselijk, maar gelukkig verergerde het niet en konden we onze reis vervolgen. We wilde een pitt stop in plannen en we wilden voor een "Selfcontainded appartement" gaan. Zodat we alle kleren kunnen wassen, want dat was na een week warm weer wel nodig.
We hadden een hele mooie gezien op broadbeach, maar helaas ging deze aan onze neus voorbij! S'ochtends hebben we toch maar voor plan B gekozen. We zijn naar Brissy gereden waar we een leuk appartement hebben gevonden.
In de middag zijn we naar het centrum van Brisbane gegaan.
Onze eerste indruk is erg goed. We stapte uit de bus in het winkelgedeelte en via een loopbrug kwamen we uit bij het restaurant en relax gedeelte.

Bij een Spaans tapas restaurant zijn we eerst wat gaan eten en toen kwamen we ineens een leuk marktje tegen. Wij dachten dat ze aan het opruimen waren, maar gelukkig bleek het een avond markt te zijn!

Er was ook een soort herdenking bezig met veel muziek en bandjes. Uiteindelijk zijn we in een café terecht gekomen waar veel mensen de vrijdagmiddag borrel namen.

• 09 Oktober 2015 - 13:35

Ans En Ben:

Hoi,
    Hebben jullie nu wel mogelijkheid om de kleren te wassen?
    Ik heb het appartement op Internet opgezocht, en het ziet er goed uit!
    Veel plezier op het mertje en jammer dat jullie zondag niet op de koffie kunnen komen!!!!
    Groetjes
    Ans en Ben.

• 09 Oktober 2015 - 15:09

Loes En Ron En Lisa Weijers:

Ja, de machine draaid overuren!
    Komen jullie anders bij ons op de koffie?
    Als je morge vroeg in het vliegtuig stapt kunnen jullie het net redden

• 09 Oktober 2015 - 15:22

Carla Van Druten:

Hoi Ron en Loes,
    jullie kunnen altijd nog de kleren in de Brisbane River wassen zijn jullie al op de boot over de Brisbane River gevaren ook mooi!!Nog veel plezier in Brisbane is de moeite waard!! XX vanuit Nijmegen
    Carla en Antoon.

• 09 Oktober 2015 - 15:33

Marian En Hein:

Hoi ,Ha die foto,s zijn mooi,
    Super mooie omgeving en lekker strand met de zon.
    Ha wij hadden het v/d week wel gered met de koffie.
    Hoop dat Loes naar de tapas,en de markt weer beter voelde.
    groetjes Hein en Marian

• 09 Oktober 2015 - 18:42

Koos En Tonny:

Hallo Loes en Ron,

Eindelijk een paar leuke fotos. Gaat het soms moeilijk om die foto's'te versturen?
    Wel een hele mooie van Brisbane. Hoe is het met het weer,is het al beter geworden?
    Geniet er nog van en de groetjes van ons, doei

• 10 Oktober 2015 - 00:44

Loes En Ron En Lisa Weijers:

Het weer is hier wel beter dan in Byron.
    Gister was het bewolkt, maar wel droog en warm.
    We hadden bij de vorige hotel beperkt internet.
    En onze tablet ziet de foto's niet die op de geheugenkaart staat, maar gelukkig hadden we op Shithol een reservekaart gekocht. Als we ergens we andere computer zien kan ik misschien nog wat andere foto's erbij zetten.

Tags: Brisbane