Airlie Beach - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu Airlie Beach - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu

Airlie Beach

Door: Ron

Blijf op de hoogte en volg Loes en Ron en Lisa

18 Oktober 2015 | Australië, Airlie Beach

Om 3.30 ging de wekker....Gaaaaap! Dat was vroeg! Om 4uur zijn we in de auto gesprongen om in ander half uur naar het vliegveld van Brisbane te rijden. Om 5.50 reden we nog ergens in Brisbane waar volgens de navigatie het vliegveld zou moeten zijn. Die was natuurlijk nergens te bekennen. Onze vlucht zou om 7uur vertrekken en we kregen het een beetje benauwd of het nog zou lukken om de huurauto vol te tanken, inleveren bij de verhuurbedrijf en optijd in te checken bij de vliegmaatschappij.

Maar goed...Op de gok zijn we naar de grote autoweg gereden en zagen gelijk een vliegtuigje op een bord staan. Na 4km zagen we het vliegveld liggen. Daar vonden we ook een tankstation. Tijdens het parkeren stond er al iemand klaar met een scanner. We hadden de koffers eruit gehaald en we konden gelijk gaan. 15 minuten later waren we ingechecked en door de controle heen. Om 7.30 waren we 900km verderop geland op Proserpine airport. Met een busje werden we naar Airlie Beach gereden dat op een half uur rijden ligt. Er werd ons gewezen op een slootje waar veel krokodillen liggen. Eenmaal aangekomen bij ons appartement bleek dat we nog niet naar binnen konden. Ze waren nog bezig met schoonmaken. In het dorpje hebben we onze Breakie genomen, Loes kon eindelijk genieten van der Fruit salade en ik had Bacon en Eggs. Toen we later weer terug gingen naar het appartementen complex moesten we eerst met 30 graden de steile berg trotseren. We kregen een hele uitleg van wat we allemaal kunnen ondernemen. In de middag hebben we als lunch pizza Sateh en Tropical gegeten. We hebben prachtig uitzicht op de azuurblauwe oceaan waar allemaal bootjes liggen. Om 18.30 vonden we dat ze in Nederland lang genoeg geslapen hadden en hebben een paar mensen wakker gebeld. Zondag ochtend om 9.30 is toch best een mooie tijd om op te staan????

• 18 Oktober 2015 - 12:45

Ans En Ben:

Hoi Ron enLoes
    Gelukkig is Loes weer een beetje opgeknapt, en kunnen jullie de laatste dagen nog gaan genieten van dit mooie resort.
    Lekker zwemmen en snorkelen, en....morgen naar de markt.
    Vrijdag komen we jullie weer ophalen op Schiphol, en horen we de de verhalen van de hele vakantie.
    Geniet er nog van en tot vrijdag! !
    Groetjes
    Ans en Ben.

• 18 Oktober 2015 - 15:05

Steve Irwin:

Don't fuck with my crocs!!!

• 18 Oktober 2015 - 20:05

HEIN EN MARIAN :

Hoi loes en Ron
    Ja inderdaad we waren al vroeg op,
    In Brugge nog wel,
    Bij gepraat over het mooie vakantie gebied,
    Wat een luxe en mooi blauw water,
    Zal best mooi zijn daar te snorkelen,
    Fijne tijd samen en rustig aan Loes,
    Tot snel groetjes Hein en Marian xx