Airlie Bech dag 3 - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu Airlie Bech dag 3 - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu

Airlie Bech dag 3

Door: Ron

Blijf op de hoogte en volg Loes en Ron en Lisa

20 Oktober 2015 | Australië, Airlie Beach

Over vandaag valt er eigenlijk weinig te vertellen. We hebben weer bij ons vaste restaurant ontbeten en gedineerd. We weten dat het hier goed en lekker is. We zijn wel langs andere eettentjes gelopen, maar dat is het eigenlijk net niet. S'avonds hadden we een Pizza en en mega grote hamburger gegeten. Hij was zo groot dat ik niet wist waar ik moest beginnen. Verder zijn we nog langs wat andere winkeltjes gelopen en bij The Woolworth (dat is de Appie Hein van Australië) hebben we alles voor de lunch gekocht. Gisteren hadden we broodjes in de oven gedaan, maar ze waren verbrand. Normaal gooi je deze weg, maar wij hadden ze bewaard voor de familie Kaketoe. Aan het einde van de middag kwam de eerste een stukje brood eten en ging weer weg. Even later kwam hij weer terug en had er nog een stuk of zes vriendjes mee genomen. Ze zaten met zijn allen op de railing lekker te smikkelen van de stukjes brood. Ze aten alleen het zachte gedeelte op, de korstjes hoefden ze niet. Loes had zes broodjes in kleine stukken gesneden en deze op de bord gelegd die op tafel stond. Om zijn beurd pakten ze een stukje uit onze hand en later stonden ze gewoon op tafel. Toen alles op was vlogen ze verder en bleven we achter met een balkon vol met broodkruimels en korstjes.

• 20 Oktober 2015 - 14:34

Hein En Marian:

Hoi
    Wat schattig wat een mooie beestjes,,Leuke foto van Loes
    Zijn wel erg tam,of hadden ze zo honger ?
    jullie genieten volop.
    Nog veel plezier daar.
    Hebben jullie nog leuke dingen gekocht van het land zelf?
    Wij zijn straks benieuwd naar de verhalen.
    Over Airlie Bech.
    groetjes Hein en Marian

• 21 Oktober 2015 - 10:09

Carla Van Druten:

Hoi Ron en Loes,
    Lekker genieten en een nieuwe familie gevonden,
    nu dat is leuk wat een mooie foto`s!!
    Nog veel plezier!
    Groetjes v Carla en Antoon. XX