El Campello - Reisverslag uit el Campello, Spanje van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu El Campello - Reisverslag uit el Campello, Spanje van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu

El Campello

Door: Ron y Loes

Blijf op de hoogte en volg Loes en Ron en Lisa

26 September 2016 | Spanje, el Campello

Vandaag hebben we een rust dagje ingebouwd.
Eerst even rustig de ochtend op de kamer doorbrengen en later zijn we bij het zwembad gaan liggen. Het zwemwater in de zwembaden wordt in Spanje niet verwarmt. Dus voor kleine Lisa is het eigenlijk aan de koude kant. We hebben toch geprobeerd om haar in het baby gedeelte samen met Loes in het water te laten zitten. Ze vond dit best leuk!

In de brochure stond ook dat je per dag een half uurtje met een baby in de Spa mocht zwemmen van 16.00 tot 16.30. Iets voor 4en melden we ons bij de receptie dat we hier gebruik van wilden maken en of het mogelijk was. In eerste instantie was er niemand beschikbaar, maar even later zei Gerardo dat hij zelf wel bij het zwembad ging zitten.
Lisa en Loes hebben heerlijk gezwommen in heerlijk warm water.

Voor het avond eten zijn de dit keer naar het dorpje El Campello gereden. Dit is een leuk kust plaatsje op zo'n 15 minuten afstand.
We hebben hier allebei een lekkere pizza op.

• 28 September 2016 - 23:58

Gordon Ramsey:

When you are in fucking Spain, you don't eat a fucking pizza! That fucking delicious Paella it is!

• 29 September 2016 - 00:22

Loes En Ron En Lisa Weijers:

The Fucking Paella komt ons de Fucking oren uit!

• 29 September 2016 - 13:57

Marian En Hein: