Real Madrid - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu Real Madrid - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu

Real Madrid

Door: Ron

Blijf op de hoogte en volg Loes en Ron en Lisa

07 Oktober 2017 | Spanje, Madrid

We zijn in de ochtend naar het winkelcentrum Princípe Pío gelopen. Dat ligt op 10 minuten lopen. Dit is een oud stations gebouw dat omgebouwd is tot winkelcentrum. Hier zit een broodjeszaak wat gespecialiseerd is in ham. Ze hebben het beste ham van de regio. Na een ontbijtje hebben we een taxi genomen naar het stadion Santiago Bernabéu. Eenmaal bij het stadion van Real Madrid aangekomen zijn we een rondje om het stadion gaan lopen. Even later zagen we de ingang van cafe Real, na twee kaartjes van 5 euro gekocht te hebben mochten we naar binnen. Tijdens de wedstrijden zitten hier de spelers vrouwen en VIPS. Vanuit het cafe konden we goed op het veld kijken. Na een colaatje wat bij de prijs in zat konden we weer gaan. Hierna zijn we nog de winkel van Real ingelopen om even later de taxi naar Plaza Santa Ana te nemen. We hebben bij 100 Montaditos gegeten. Hier kan je op een blaadje de Pinchos zetten die je wilt eten en even later kan je ze bij de keuken ophalen. Na de Pinchos zijn we terug naar het hotel gelopen. Op het sfeervolle dakterras van het hotel waar je heel mooi naar het paleis kunt uitkijken hebben we een Sanria (en Lisa een sapje) gedronken.

• 09 Oktober 2017 - 08:20

Ans En Ben:

Hoi
    Dit was duidelijk een uitje voor Ron !
    Ook wel leuk om te zien, denk ik.
    Maar ik heb op de foto's van jullie hotel ook gezien, dat het geen straf is om op het dakterras te zitten!
    Doei!

• 09 Oktober 2017 - 10:26

Ron:

Nee hoor, Loes wou hierheen en ik moest mee.

• 09 Oktober 2017 - 15:59

Marian En Hein:

Wel leuk zo,n mannen ding,
    Al vinden vrouwen dat altijd wel de moeite waard.
    om een kijkje te nemen.
    Nog veel plezier verder.