Sevilla - Metropol Parasol - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu Sevilla - Metropol Parasol - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu

Sevilla - Metropol Parasol

Door: Ron

Blijf op de hoogte en volg Loes en Ron en Lisa

19 Oktober 2017 | Spanje, Sevilla

We waren iets later...Lisa was moe en heeft ze nog tot 12.00 geslapen. Vandaag zijn we weer naar het zelfde ontbijt restaurantje gegaan als gisteren. Na het ontbijt/lunch zijn we naar Metropol Parasol dat vlakbij ligt gelopen. Dit zijn grote paddenstoelen dat door een kunstenaar is gemaakt. We zijn met de lift naar boven gegaan en dan kan je heel mooi over de stad uitkijken. Vanuit de parasols zijn we opzoek gegaan naar Mercado de la calle Feria.
Dit is een overdekte voedsel markt net buiten het centrum.
Nu weten we ook waarom deze niet veel beschreven wordt in alle reisgidsen. We zagen wel een paar toeristen, maar er zaten voornamelijk locals in de markt. Het eten was ook niet echt uitnodigend om op te eten. Dus na even rond gekeken te hebben zijn we maar weer terug gelopen. We wisten dat er bij het winkelcentrum van Corte del ingles een dakterras zou zijn en hebben hier een drankje met uitzicht over de stad gedaan. Op de terugweg naar beneden hebben we voor Loes nog een paar schoenen meegenomen.
S'avonds hebben we bij Restaurante Weijers Spaghetti Carbonara gegeten.

• 19 Oktober 2017 - 22:43

Ans En Ben:

Hallo
    Zo slenteren we heerlijk met jullie mee door Sevilla.
    We eten en drinken ook maar mee, We zijn er toch!
    De jaccuzzi vonden we ook heerlijk!
    Ben benieuwd wat we morgen gaan doen!!!!!
    groetjes!!

• 20 Oktober 2017 - 14:38

Marian En Hein:

Wat schattig die paddenstoelen,
    Leek het niet beetje op de Efteling?
    Altijd leuk in de zaak van je vader te gaan eten!!
    En zeer mooi uitzicht over de stad.
    En duimen dat jullie koffer deze keer wel aan komt.
    Toy Toy

• 20 Oktober 2017 - 14:44

Marian En Hein:

Wat een mooi uitzicht op het dakterras,mooi plaatje samen xxx