Sneeuwstorm en The Lion King - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu Sneeuwstorm en The Lion King - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu

Sneeuwstorm en The Lion King

Door: Loes

Blijf op de hoogte en volg Loes en Ron en Lisa

08 November 2012 | Verenigde Staten, New York

Gister hoorde we van de bewaker van het Apollo theater al dat er een mini orkaan op komst was!
Hoe gaaf, naatuurlijk ook sneu voor de mensen hier die net Sandy te boven zijn, maar ik wil best een keer een mini orkaan mee maken.
Helaas pindakaas, was het een sneeuwstorm. Er ligt dus wat natte sneeuw hier op de straten en er staat een hele gemene wind.
Maar goed dat we vanavond een prachtig mooie show mochten kijken; The Lion King!
Wat een gave musical! Vooral de dieren die ze uitbeelden vonden we beide echt geweldig!
We hadden voor 20 $ nog op de foto gekund met Nala, maar dat hebben we maar niet gedaan. Beetje teveel geld!
Morgen gaan we centralpark bezoeken. Rondje fietsen is nooit weg, en daarna maar eens shoppen!
Ik zeg weltrusten en voor jullie alvast goeiemorgen!

• 08 November 2012 - 05:37

Rico:

Hebben wij het beter hier qua weer! Geen sneeuw en niet zo koud meer nu (gelukkig)! En Ron en the Lion King. Die 2 dingen doen me denken aan een of andere Nijmeegse musicalnicht die ook in th Lion King speelde........ Hahaha :P.

• 08 November 2012 - 11:29

Ans En Ben:

Hallo,
    We hebben hier ook gehoord dat er een orkaan op komst was. Het is dus wel meegevallen.
    Ik vroeg me af of er ook stroomstoring was, want dat werd hier op het nieuws gezegd.
    Vandaag lekker shoppen en morgen alweer verder reizen. Veel plezier vandaag en voor morgen een goede vlucht!!
    Groetjes,
    Ans en Ben

• 08 November 2012 - 12:07

Marian En Hein:

Hoi
    Wij hadden het zondag al gehoord van storm
    gelukkig dat het is mee is gevallen.
    Jullie hebben een mooie avond gehad.
    Vast een fijne dag op de fiets.
    en voor morgen een goede Reis.
    Op naar Mexico.
    Hein en Marian

• 08 November 2012 - 19:05

Koos En Tonny:

Hoi Loes en Ron.

Na een paar fijne dagen in New York nu naar het mooie Mexico.
    Wij hopen dat jullie morgen een goeie vlucht hebben .
    Geniet van jullie reis.

Groetjes Koos en Tonny.

• 08 November 2012 - 19:55

Peter Timoffeef:

In Nijmegen was er ook storm. Gelukkig in een glas water.

• 08 November 2012 - 21:37

Loes En Ron En Lisa Weijers:

Geen stroom storing zover ik weet, wel veel sneeuwruimers gister gezien!

• 29 November 2012 - 20:19

Gail:

@Loes en heb je de flat gevonden ;-). Ben je ook naar de beroemde ijswinkel geweest en ofcourse Chinatown ;-) EN de M&M's store :D