Down town en even bij Mimi op de thee met honing! - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu Down town en even bij Mimi op de thee met honing! - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu

Down town en even bij Mimi op de thee met honing!

Door: Loes

Blijf op de hoogte en volg Loes en Ron en Lisa

07 November 2012 | Verenigde Staten, New York

7 november;
Na een goede nacht rust en vooral veel nadenken over hoe gaaf Harlem was, (men wat wil ik daar graag wonen in tha hood!) was het vandaag tijd voor Down town.
Natuurlijk eerst ontbeten bij starbucks want tja er gaat niks boven een Latte in de ochtend... en toen de metro gepakt. In het noordelijkste puntje van down town uitgestapt want dankzij onze vriendin Sandy rijden er nog niet alle subways naar bijvoorbeeld het vrijheids beeld.
Een heerlijke wandeling gemaakt, even naar ground zero geweest maar het museum was gesloten en van ground zero zie je momenteel alleen maar bouwput. Toen naar de Brooklyn Bridge en last but not least even wall street door gelopen.
Maar na de zoveelste Nihao uit Japan had ik het daar wel gezien!
Tijd voor het echte werk....
Ik had dankzij Susanne het ades van Mariah gekregen dus ik ben eens even een kijkje gaan nemen. Heb mijn kaart afmogen geven aan de huismeester die ervoor gaat zorgen dat ze hem leest! Gaaf he!
Toen maar een broodje gaan eten om de hoek en gezien het slechte weer wat voorspeld is niet te lang in Down town gebleven!
Even bij Macyᷰs gewinkeld want die kerst afdeling mag je me best een dag neerzetten! Heerlijk!
Heb meteen even een nieuwe koffer gekocht want de lieve mensen van de Douane hebben mn rits gesloopt! Altijd fijn!
We gaan zo richting Times Square, en dan naar The Lion King!
Heb er na een dag als vandaag alleen maar meer zin in gekregen!
Big smile in tha big apple!

• 07 November 2012 - 21:44

Annie:

Hey Annie je bent echt in je element daar he......je kijkt zo blij.....heerlijk om je zo te zien....Geniet maar lekker samen mee Ron en laat die lach van oor tot oor....Heerlijk om je zo te zien xxx

• 07 November 2012 - 21:51

Toos De Koning:

Wat super dat jullie in die geweldige stad zijn. Leuk ook dat we jullie verslagen kunnen lezen,heel leuk.....Ga ervan genieten wat jullie allemaal gaan doen en bezoeken......
    Veel plezier....Groetjes,Toos....

• 07 November 2012 - 22:16

Loes En Ron En Lisa Weijers:

Loes, Waar heb je mijn skiᷰs liggen? Het sneeuw hier!
    Morgen Sleetje rijden in Central Park.

• 07 November 2012 - 22:33

Loes En Ron En Lisa Weijers:

Kijken voordat je roept Ron W! Laat die East Wester maar komen!

• 12 November 2012 - 11:21

Mariah:

Hey guys,

Thanx for the caa-aaaa-aaa-aa-a-aa-aa-aaaa-aaa-aaaaaard.
    Hope you enjoy NYC, I know I love it!

See you soon, kisses and God Bless,

M.C. (not Hammer)