Outlet shopping Mali & Airport - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu Outlet shopping Mali & Airport - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu

Outlet shopping Mali & Airport

Blijf op de hoogte en volg Loes en Ron en Lisa

25 Mei 2019 | Verenigde Staten, Chicago

Bij ons dagelijkse ontbijtje bij Starbucks kwamen we onze Buddy weer tegen. Hij had mijn broek aan. Ik zei " Nice pants,man!" Hij herkende ons meteen en antwoorde dat hij er heel blij mee was en dat zijn vrouw het een hele mooie broek vondt. Na een God gless you zijn we weer terug naar de kamer gegaan om de koffers te pakken.

Om 13.00 werden we door de zelfde taxi opgehaald als die ons ook van het vliegveld had gehaald. We hadden bij aankomst onze nummers uitgewisseld en we hadden hem een aardige fooi gegeven. Dat werkt hier altijd goed.

Om de dag door te komen hebben we ons af laten zetten bij de Outlet shoppingmall vlak bij het vliegveld.

Onze chauffeur liep mee naar binnen om te vragen aan conciërge waar we de koffer kwijt konden.

Na drie uur hadden we alle inkopen binnen en na hamburger 300 hebben we de koffers opgehaald. Een taxi heeft ons naar het vliegveld gebracht.

Overal stonden hele lange rijen, maar bij Scandinavian Airlines stond hele niemand. We konden zo doorlopen. Nu is het wachten op onze vlucht naar Kopenhagen (8 uur en 15 minuten). We hebben dan een overstap van twee uur naar Amsterdam (1uur en 25minuten)

• 26 Mei 2019 - 00:28

Rico:

Weer een prima verslagje om te lezen!

• 26 Mei 2019 - 09:30

Marian :

Hallo,was ook nog een mooie Choppingsdag gister,wat grappig van de daklozeman met jou broek aan,kon je nog mooi ff goededag zeggen,goede tweede vlucht straks,xxx