Magnificent Mile & Fire Trucks - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu Magnificent Mile & Fire Trucks - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu

Magnificent Mile & Fire Trucks

Blijf op de hoogte en volg Loes en Ron en Lisa

24 Mei 2019 | Verenigde Staten, Chicago

Op onze laatste dag in Chicago zijn we begonnen met een ontbijtje bij Starbucks. Voor de deur stond weer dezelfde aardige dakloze man die we van de week ook hadden gezien.

We hebben hem een oude broek gegeven die we anders toch zouden weggooien en hebben hem op een warm broodje en een kop koffie getrakteerd. Hij was er super blij mee.

We wilden bij The Disney store nog een Minnie Mouse pakje kopen voor Lisa. We hadden deze een paar dagen geleden nog zien hangen, maar iemand had alle pakjes net opgekocht.

We wilden Lisa meenemen naar een brandweer kazerne. We hadden aan een agent gevraagd waar een kazerne was. Hij wees ons de weg en 10 minuten later zat Lisa in een brandweer auto. Ze had een glimlach van oor tot oor.

Onze laatste stop was bij de Blackhawks store om nog truien van de ijshockey club te kopen.

Om vijf uur hadden we een tafel bij Gibsons gereserveerd. Dit is een steakhouse tegen over ons hotel. We hadden een stuk vlees van 60 ons besteld. We hadden heel erg lekker gegeten. S'avonds hebben we de koffers ingepakt en nog wat afleveringen van Friends gekeken.

• 25 Mei 2019 - 04:22

Ans:

Hallo,

Goh, nu zit de reis er al weer op!
    Jammer van het mini mouse pakje, maar in een echte brandweerauto zitten is ook heel leuk !!
    we wensen jullie een hele goede terugreis en maandag zien we elkaar weer !
    Tot dan !
    Groetjes
    Ans en Ben.

• 25 Mei 2019 - 05:35

Koos En Tonny:

Hoi allemaal, nou zit de reis er alweer op.
    Wij hopen dat jullie het heel fijn hebben gehad en wij wensen jullie een goeie reis terug naar huis.

Groetjes Koos en Tonny.

• 25 Mei 2019 - 06:10

Gerard:

Jammer, voorlopig géén reisverslagen meer. Was leuk om jullie te volgen. Heb de indruk dat jullie een fijne vakantie hebben gehad met veel nieuwe indrukken.
    Goede reis terug en tot spoedig !

• 25 Mei 2019 - 06:29

Marian :

hoi super mooie verslagen gelezen,wat goed van jullie vd daklozeman!nu zit het er weer op,een hele goede vlucht,tot snel dan zien wij jullie weer,groetjes Hein Marian

• 25 Mei 2019 - 19:19

Carla:

Hallo, mooi nog de laatste vakantiedag nieuwe indrukken . Bedankt , hebben genoten van jullie super leuke verslagen en foto"s! Zo te zien en te lezen hebben jullie een super vakantie gehad en vooral ook Lisa zag je genieten geweldig!!!! Jammer dat het mini mouse pakje uitverkocht was!! Maar Lisa en jij Loes straalde alweer bij het heerlijke toetje!! Jammer voor jullie dat het er weer bijna op zit!! Goede en veilige reis terug!!
    Dikke knuffel en tot spoedig!!XXX