Old town versus the beach - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu Old town versus the beach - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu

Old town versus the beach

Blijf op de hoogte en volg Loes en Ron en Lisa

19 Mei 2019 | Verenigde Staten, San Diego

Picture this,

Calafornia 362 dagen per jaar zon. Amper een wolk aan de lucht.

Je verbrand er levend.

Of, in realiteit,

Regen met bakken naar beneden. Leeg zwembad.

Koud windje.

Dat laatste dus vanochtend.

We besloten daarom eens uit te slapen. Lisa in dr eigen bed. Wat al een wonder op zich is. En dus werden we uitgerust wakker.

We besloten om naar old town te gaan. Dat zou deels overdekt zijn. En met de eigen gehuurde Nissan konden we een parkeer plaats vinden bij een aardige man.

Hij wees de weg, gaf nog een tip voor een restaurant en zoef daar gingen we met Lisa's wagen door de regen.

De nep Saloons waren grappig om te zien. Maar zoals heel amerika. Was het weer een neppe bedoeling.

We kochten wat souvenirs, magneten en cadeautjes. Geen vingerhoedjes. Die heb ik nog nergens gezien Tonny.... :disappointed_relieved:

Alles is hier Mexicaans. Wat ons hartje sneller doet kloppen.

Met de spaanse taal kom je hier ook ver.

De zon scheen inmiddels weer volop. Zo kan het gaan!

Daarna reden we door naar de grote zandbak ofwel het strand. Lisa genoot. Geef haar een emmertje en schep en het komt goed.

De zeehonden lagen er te zonnen. En dus klom ik op een rots om wat foto's te maken. De zeehonden lagen er goed bij. Lisa vond er niet heel veel aan. Die had alleen oog voor haar zandbak.

In het zand schreef ik nog even Koen zn naam. Toen was ons gezinnetje voor mijn gevoel compleet.

We zijn nog even naar een ander strand gegaan. Maar daar was niets te beleven.

We zijn terug gegaan naar het hotel. Hebben gezwommen en gegeten en zijn nu de laatste dingen aan het inpakken!

Morgen naar Chicago!

• 20 Mei 2019 - 03:45

Ans:

Hallo,

Jammer van het slechte weer!
    Gelukkig werd het toch wat beter!
    Voor vandaag een goede vlucht en
    beter weer in Chicago !,
    Groetjes
    Ans en Ben.

• 20 Mei 2019 - 06:07

Koos En Tonny,:

Hallo allemaal,

Jammer van het slechte weer. Maar er zijn nog meer dagen dan word het misschien weer beter.
    Ik lees dat jullie vandaag weer gaan vertrekken. Nog een paar mooie dagen en een goeie vlucht.
    Komen jullie ook nog bij Pol in de buurt?

Groetjes Koos en Tonny.

• 20 Mei 2019 - 10:19

Marian :

Hoi wat gezellig op het strand,mooie Foto,s
    voor straks een goede vlucht,
    en nog een paar mooie dagen in Chicago
    Groetjes Hein en Marian

• 20 Mei 2019 - 18:21

Carla:

Hoi, Hoi, Weer een mooi verhaal ,jammer dat het even slecht weer was gelukkig later weer wat beter!!
    Mooi nog effen in de zandbak kunnen spelen Lisa. en een met z"n vieren gevoel hebben!!
    Mooie foto"s. fijne reis en nog een paar mooie dagen!! Groetjes Antoon & Carla XX