Als je het kunt dromen, kun je het ook doen! - Reisverslag uit Anaheim, Verenigde Staten van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu Als je het kunt dromen, kun je het ook doen! - Reisverslag uit Anaheim, Verenigde Staten van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu

Als je het kunt dromen, kun je het ook doen!

Blijf op de hoogte en volg Loes en Ron en Lisa

16 Mei 2019 | Verenigde Staten, Anaheim

Na een goede nachtrust in een wat minder hotel, reden we om 8 uur weg van het hotel in Hollywood, LA. Het was een ritje van 53km in de file. Alles stond vast, maar daar staat Los Angeles ook om bekend. Het regende , niet te zachtjes, maar volgens de weerberichten zou het rond 12.00 droog zijn. Dat bleek gelukkig ook te kloppen. Na 2 uur kwamen we bij ons hotel op loopafstand van Disneyland aan. Onze kamer was gelukkig al beschikbaar en na een opfrisbeurt van ons allemaal liepen we naar Disney. Lisa zong liedjes over Minnie Mouse. Terwijl onze tassen werden gecontroleerd. Op na de volgende rij om de kaart controle door te komen. En dan sta je op de heilige grond van Disney! Als eerste liepen we door Mainstreet. Lisa keek haar ogen uit. In de verte het kleine kasteel. Die in Parijs is vele malen groter. En als je het ons vraagt ook mooier.

Maar het mocht de pret niet drukken. En dus liepen we als eerste naar het huis van Minnie Mouse. Het wachten duurde 45 minuten. En dan loop je door het huis van Minnie en 3 keer raden wie er thuis was. Ze stond in haar keuken. Lisa aarzelde maar ging knuffelen met Minnie.

We mochten op de foto. En Minnie kreeg met nog meer aarzeling een snelle kus van Lisa.

Ze was helemaal onder de indruk van "haar" Minnie.

Even wat gegeten om vervolgens naar iets a small World te gaan.

Dat vond ze maar raar. De trein maakte veel goed. De bugs bunny was kapot dus die rij zijn we uit gegaan. De Buzz Lightning was veels te eng. Vooral de grote boze pop. Als we dat hadden geweten waren we daar niet in gegaan.

De winkeltjes zijn zoals verwacht heel duur. Maar dat vinden de Amerikanen niet. Iedereen loopt met oren op zijn kop en een shirt aan. Daarnaast sjouwen ze tassen vol met spullen mee. Het kost echt honderden dollars.

Blijkbaar hebben ze een geld boom.

Om 18.00 was de parade. Zittend op de stoep met Lisa's handen om mijn keel hebben we die gekeken. Heel gaaf om Minnie weer te zien. Al vond Lisa het ook echt wel spannend.

Daarna zijn wij sushi gaan eten en Lisa aan de, hoe verassend, pizza.

Om 21.30 was de vuurwerk show. We konden vlakbij het kasteel staan. En toen riepen ze om dat de wind verkeerd stond en dat er geen vuurwerk zou zijn. wel een mooie laser show. Met muziek. Lisa en ik hebben weer goed gedanst.

Terug in het hotel sliepen we alledrie als roosjes.

Het put je echt uit een dag Disney!

Gelukkig morgen weer!

• 17 Mei 2019 - 18:02

Carla:

Hoi Ron, Loes & Lisa,
    ach wat een schattige foto van Lisa samen met Minnie, Geweldig!!
    Doe maar lekker genieten nog .Veel plezier nog!!
    Groetjes van ons XXX

• 17 Mei 2019 - 19:06

Marian :

Hoi wat mooi,Lisa zingend naar Disneyland,en wat een prachtige foto,zo lief bij de grote Minnie,en vandaag mogen jullie nog een keer,heel veel plezier,groetjes Hein en Marian

• 18 Mei 2019 - 05:34

Koos En Tonny,:

Hallo allemaal,

Nou dat was genieten voor Lisa in Disneyland. Hele leuke foto's.
    Geniet er nog even van .

Groetjes van Koos en Tonny.