Een wandeldag - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu Een wandeldag - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu

Een wandeldag

Blijf op de hoogte en volg Loes en Ron en Lisa

11 Mei 2019 | Verenigde Staten, San Francisco

Lisa sliep vanmorgen even echt uit. Pas om 9.30 werd ze wakker. En ze was er dan ook meteen.

We hadden besloten om vandaag langs het huis van de fam. Tanner te lopen. Oftewel het huis wat ze gebruikte als voorkant. De rest werd opgenomen in de studio.

Er stonden nog 2 mensen te kijken maar die fotografeerde het huis ernaast. Pas toen ik van het juiste huis foto's maakte gingen hun ook.

Door gelopen naar de painted ladies. In de begin video van Full House zie je de familie Tanner op een grasveld picknikken. Op de achtergrond zie je daar de painted ladies.

Dus ook wij zaten op het grasveld met de painted ladies achter ons.

Er zat een leuke speeltuin vlakbij en samen met de buurt kinderen vermaakte Lisa zich goed. De glijbaan was favoriet. Het loopbrugje was in het begin even spsnnend. Maar de 2e keer rende ze er al zelf overheen.

Vanaf daar hebben we ons door een uber taxi laten afzetten in het grote stadspark.

Na een flinke wandeling en wat geplukte madeliefjes kwamen we bij de molen die koningin Wilhelmina ooit schonk aan SF.

Prachtig. Maar er was niet veel te beleven. We zijn uiteindelijk in een bus gestapt die ons richting een pizaria zou brengen.

Een behulpzame man, ala junk vertelde ons de weg en maakte lol met Lisa.

De gewezen weg leek in eerste instatie te kloppen maar al snel konden we er geen wijs meer uit. We zijn een stuk doorgelopen naar een andere bushalte en hebben de bus naar het centrum gepakt.

3x raden wie er ineens ook in die bus zat.... junkie was een stuk minder geïntreseerd in ons.

De bus bracht ons naar het centrum. Het was al tegen 16.00 en we hadden vanaf het ontbijt niets meer gehad dus we besloten maar bij Macy's wat te eten.

Zo gezegd, zo gedaan. En na het eten heb ik nog ff een koffie gedronken. En zijn we met een taxi naar het hotel gegaan.

Daar hebben we een was gewassen bij de wasserette om de hoek en de koffers ingepakt.

Lisa at een chocolade koek met mini mouse. We zullen zeggen dat ze het lief bedoelde.

Het is nu tegen 22.00 dus we gaan slapen. Morgen halen we de auto op en rijden we door!

Eindelijk een zwembad. Wat zal ze blij zijn sls ze daar in kan!

• 12 Mei 2019 - 04:26

Ans:

Hoi

Lekkere rustige wandeldag gehad.
    Wel goed, zo voor een reisdag.
    Op naar het volgende hotel, en nog wel mét zwembad.
    Ga daar maar lekker van genieten !
    Goede reis en we horen wel weer of Lisa van het zwemmen geniet !!
    Groetjes
    Ans en Ben.

• 12 Mei 2019 - 07:31

Koos En Tonny,:

Hoi, wel fijn een rustige dag ertussen door. Ben je goed uitgerust.
    Wij wensen jullie een goeie reisdag en we horen het wel weer,

Groetjes Koos en Tonny.

• 12 Mei 2019 - 09:20

Marian :

Mooi park en molen die Wilhelmina ook,toch nog stukje uit Nederland.
    Op naar het volgen Hotel altijd goed zo,n zwembad.
    goede reisdag,groetjes Hein Marian