San Diego - Chicago - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu San Diego - Chicago - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu

San Diego - Chicago

Blijf op de hoogte en volg Loes en Ron en Lisa

20 Mei 2019 | Verenigde Staten, Chicago

Voor vandaag stond een reisdag op het programma. We moesten de auto om 10.00 bij het vliegveld inleveren.

Maar voordat we dat gingen doen hadden we eerst bij Starbucks een ontbijtje voor onderweg gescoord.

Na het inchecken kwamen we bij de gate aan. Dit was vooral erg chaotisch.

De vertrekhal was te klein voor alle vluchten die ze wilden laten vertrekken. Elke 2 uur gaat er wel een vlucht naar Chicago weg, maar ook naar bijvoorbeeld Dallas of Phoenix. Dit zijn gewoon lijnverbindingen alsof je met de bus weg gaat We waren een uur te vroeg, maar ons vluchtnummer en bestemming stonden al op het scherm. We lieten onze boardingpassen zien en liepen door. Even later werden we uit de rij gehaald want we stonden bij de verkeerde vlucht. Dit was de vlucht van 11 uur en niet van 13.00. Om 12.30 stonden we weer bij de gate te wachten. Het was er heel druk want naast ons stond een andere rij voor de vlucht naar Dallas.

We vertrokken op tijd in een vliegtuig zonder schermpjes naar Chicago.

Na 4 uurtjes waren we geland om ons per taxi naar ons volgend hotel in hartje Chicago te brengen.

We kunnen onze winterkleren weer uit de koffers halen, want het wordt morgen 11 graden met regen.

Gelukkig wordt het volgens onze receptionist snel 80 graden (27 C) en kunnen we gebruik maken van het rooftop zwembad op de 18de verdieping. Na een cheeseburger van de roomservice gingen de lichten uit.

• 21 Mei 2019 - 05:20

Ans:

Hoi,

Hele fijne tijd in Chigago! !

Groetjes

Marion:

Top geniet van jullie reis en de hoogte punten! Loes ,Ron en Lisa.Liefs van mij

• 21 Mei 2019 - 11:37

Ingrid:

Leuk om jullie reis verslag te volgen, een heel avontuur. Het weer in Chicago lijkt op dat van Nederland, maar dan andersom, van 25 naar 11 graden..........Hopelijk voor jullie dadelijk weer heerlijke zonneschijn. Nog veel plezier en geniet ervan.