Imagine - Reisverslag uit Central Park West, Verenigde Staten van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu Imagine - Reisverslag uit Central Park West, Verenigde Staten van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu

Imagine

Blijf op de hoogte en volg Loes en Ron en Lisa

06 Mei 2019 | Verenigde Staten, Central Park West

Ooit maakte de Beatles een liedje, ooit werd John Lennon vermoord.... Die 2 komen samen in central park.

Niks geen Friends, geen smelly cat of iets van dat alles. Dit verhaal gaat over 3 toeristen die in central park gaan fietsen. De kleinste, van bijna 3, keek haar ogen uit. We gingen pikken zoals ze het zelf zei en ze mocht op het gras lekker rennen. Er zaten bandjes te spelen. Mensen te zingen en vooral veel mensen te genieten van het mooie weer.

We zijn als afsluiting ook naar de zoo geweest. Lisa riep maar: kom! Kom! En daar hupte we van de beren naar de apen en van de vogels naar de zeeleeuwen. Ze vond het prachtig.

We zijn ook nog even bij de high line geweest. Even gewandeld langs het water en een oud spoor waar Lisa voetje voor voetje op liep. Te zingen, te dansen ze kon en deed het allemaal.

Uiteindelijk viel ze bij onze afsluitende koffie al in slaap. In het hotel aangekomen werd ze wakker maar bij mama op bed slaap je het allerlekkerst.

S'avonds hebben we van 1 van de beste pizzeria's een mega grote pizza laten bezorgen.

Morgen wordt een reisdag. Vol met nieuwe indrukken.

Imagine no possessions

I wonder if you can

No need for greed or hunger

A brotherhood of man

Imagine all the people sharing all the world, you

You may say I'm a dreamer

But I'm not the only one

I hope some day you'll join us

And the world will be as one

• 06 Mei 2019 - 22:07

Rico:

Weer een leuk verslagje hoor! Ik lees het met grote interesse!

• 06 Mei 2019 - 22:18

Rico:

Maar geen foto's deze keer?

• 07 Mei 2019 - 03:27

Ans:

Hoi

Mooi verslag en mooie foto's !
    Goede reisdag vandaag,
    groetjes
    Ans en Ben.

• 07 Mei 2019 - 05:49

Edith:

Heel veel plezier!

• 07 Mei 2019 - 07:31

Marian :

hoi wat een super leuk verslag weer,wat prachtig daar,goede vlucht voor straks,groetjes

• 07 Mei 2019 - 10:08

Koos En Tonny:

Hoi Loes en Ron en Lisa,

Hier zijn we dan. Mooie foto's en ook mooi weer zo te zien. Ik lees dat jullie vandaag weer een reisdag hebben. Een goeie reisdag en wij wachten op het volgende verslag.

Groetjes Koos en Tonny.

• 08 Mei 2019 - 09:44

Carla:

Hoi Ron, Loes & Lisa wat een mooi reisverslag wat fijn om te lezen dat jullie genieten en vooral kleine lieve Lisa! De Reisdag is goed verlopen! ! Heel Fijn. Liefs van Antoon,Carla & Sanne. XXX