Uxmal de busreis en de kakkerlakken! - Reisverslag uit Palenque, Mexico van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu Uxmal de busreis en de kakkerlakken! - Reisverslag uit Palenque, Mexico van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu

Uxmal de busreis en de kakkerlakken!

Door: Loes

Blijf op de hoogte en volg Loes en Ron en Lisa

12 November 2012 | Mexico, Palenque

Vanochtend in het hotel ontbeten, en daarna begonnen aan de reis richting Palenque.
De tussenstop vandaag was bij de tempels van Uxmal. Wat een plaatje is dat zeg. Terwijl de groep een gids nam, besloten een aantal van ons het zonder te proberen, waaronder wij. Het mooie aan Uxmal is, dat zal je na een klim boven op de tempel staat je over de bomen heen kijkt en je als je goed kijkt ruine s ziet die niet afgegraven zijn. Er staan dus bomen en struiken op.
Wij vonden deze mooier als die van Chichen Itza.
Maar smaken verschillen natuurlijk.
Daarna weer de bus in richting het zuiden. Een tussenstop voor een hapje en een drankje aan de golf van mexico en toen door naar Palenque.
Het was inmiddels een uurtje of half negen dus na een hapje gegeten te hebben gaan we nu zo slapen om morgen watervallen te gaan bekijken. Wij gaan nu slapen! De eerste kakkerlakken zijn ook al gevonden, gelukkig niet in de hotel kamer.....Trusten!

• 12 November 2012 - 11:15

Speedy Gonzales:

Welkom in mijn mooie Mexico. Zit al jááááááren op jullie te wachten! Ein-de-lijk zijn jullie er dan!
    Hariba Harina Andale Andale!

PS: Smaken verschillen inderdaad!! Die van Chichen Itza zijn veeeeeeeeeel mooier!

• 12 November 2012 - 11:26

K. Akkerlak:

Hoezoo gelukkig niet in je hotelkamer. Heb je al achter je nachtkastje gekeken? Hè? Nou?

• 12 November 2012 - 13:07

Marisa:

hey
    eerste kakkerlakken gevonden haha zijn ze zo groot als hier?
    ben benieuwd haha
    kan niet wachten tot je volgende verhaal xxx