Op naar Chichen Itza! - Reisverslag uit Mérida, Mexico van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu Op naar Chichen Itza! - Reisverslag uit Mérida, Mexico van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu

Op naar Chichen Itza!

Door: Loes

Blijf op de hoogte en volg Loes en Ron en Lisa

10 November 2012 | Mexico, Mérida

10 november;
Vanmorgen dus om 7.00 aan het ontbijt, meteen ook de rest van de groep ontmoet! Leuke mensen dus dat zit wel goed.
Na het ontbijt nog even het dorpje gaan bewonderen met een aantal mensen van de groep.
Daarna de bus in naar Chichen Itza, waar we de eerste Maya tempels gezienhebben.
Een gids nam ons mee, mochten allen de tempel niet op want een aantal jaar geleden zijn er mensen afgevallen en vielen er doden dus nu mogen er geen toeristen meer op. Dat komt wel straks in Guatemala!
Daarna goed gelunched bij een weg restaurant waar we ook meteen wat cultuur konden proeven haha!
Nu zijn we in Merida, morgen vertrekken we weer naar Palenque dus vanavond maar even genieten hier!
Dat zal vast lukken want vermaken lukt tot nog toe erg goed!

• 11 November 2012 - 05:11

Alex Pastoor:

Sinds jij er niet meer zit Ron, winnen we thuis ook! Dus namens de selectie bieden wij jou een verlenging van de vakantie van 5 jaar aan!!!

• 11 November 2012 - 08:57

Politie Gelderland-Zuid:

Alex, je hebt volkomen gelijk om Ron een vakantieverlenging aan te bieden. Sinds zijn vertrek zijn er ook geen ongeregeldheden meer rond het stadion.

Politie Gelderland-Zuid, district stad Nijmegen
    Afdeling statistieken

• 11 November 2012 - 12:54

Ans En Ben:

Hoi Loes en Ron,

Nu jullie zo zonder familie op stap zijn, vind ik het wel erg leuk dat er gezellige mensen in jullie groep zijn.!! Dan is het gemis niet zo groot !!
    Geniet van al wat je ziet en maak veel foto's , dan kunnen wij er straks ook van genieten !
    Groetjes,
    Ans en Ben

• 11 November 2012 - 17:04

Hein En Marian:

Geniet er maar lekker van,
    Elkedag weer een ervaring rijker;
    veelplezier vandaag
    lieve groetjes Hein en Marian

• 11 November 2012 - 18:32

Marian Onstenk:

Hoi Loes en Ron leuk om jullie reisverslagen te lezen, geniet ervan.

Kusjes Marian Onstenk

• 11 November 2012 - 18:58

Marisa:

hey meid vind het erg leuk te lezen wat jullie allemaal meemaken en idd veel foto's maken he xxx