Santiago de Chili - Reisverslag uit Santiago de Chile, Chili van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu Santiago de Chili - Reisverslag uit Santiago de Chile, Chili van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu

Santiago de Chili

Door: Ron

Blijf op de hoogte en volg Loes en Ron en Lisa

22 Oktober 2013 | Chili, Santiago de Chile

Gisteren bij het voetbalstadion wilde ik nog een voetbalshirt kopen, maar daar was geen winkel te vinden. Aangezien de winkels op maandag om 10.00 pas open gingen en onze taxi om 11.00 voor de deur zou staan, hadden we prcies een uur om de inkopen te doen. Bij de eeste de beste sportwinkel hebben we de shirts gekocht.
Om 11.45 moesten we ons melden bij de bali van onze vluchtmaatschappij. We moesten achter in de rij aansluiten, ik denk dat de rij wel 300 meter lang was, omdat we bang waren om onze vlucht te missen ben ik helemaal naar voren gelopen om info te vragen of we wel goed stonden.
We moesten gewoon maar wachten tot dat we geroepen zouden worden.
De vlucht zou om 12.55 vertrekken en om 12.30 stonden we nog in de rij, totdat er een vrouwtje langs kwam: " Chili?,Chili?Chili?'
We mochten achter haar aan lopen en werden voor de bali gezet.
13.00 zaten we in het vliegtuig.
Eenmaal voor ons Apartement kregen we te horen dat ze een dubbele boeking gemaakt had en dat we daar geen kamer hadden. Wel had ze een kamer voor ons geboekt bij een ander hotel dat een straat verder lag.
We baalden der wel van, maar zijn toch maar naar dat andere hotel gelopen. De mensen waren erg vriendelijk en de kamer ziet er opzicht prima uit.
Dus wordt dit ons nieuw optrekje voor drie nachtjes.
Ciao Ciao!

• 22 Oktober 2013 - 14:45

Hein En Marian:

Hoi Ron en Loes
    Toch nog door gegaan de wedstrijd.
    Een hele ervaring om daar te zijn.
    En daar hoort een sport shirt bij.
    Zullen jullie wel blij toen je ook in het vliegtuig zat.
    Wat een drukte.
    Wel erg balen jullie zouden eigenlijk slapen in het Amstelhuis,
    Nog een paar dagen genieten.
    en dan weer op naar ons vertrouwde Nijmegen.
    Hebben jullie er zin in?
    Het was zeker een super mooie reis.
    donderdag een hele lange reis voor de boeg.
    Wij zijn blij als jullie weer goed geland zijn.
    Voor nu nog veel plezier in Santiago.
    Tot snel groetjes ons xx

• 22 Oktober 2013 - 21:40

Mieke:

hoi allebei
    heb ik al gezegd dat ik het erg leuk vind om jullie reis te volgen
    echt heel erg leuk om te lezen wat jullie daar allemaal meemaken
    geniet er nog maar goed van maar dat gaat vast lukken
    het is hier trouwens 22 graden geweest vandaag heerlijk was dat maar dat weet je natuurlijk allang
    groetjes mieke