Cartagena - Reisverslag uit Cartagena, Colombia van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu Cartagena - Reisverslag uit Cartagena, Colombia van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu

Cartagena

Door: Loes

Blijf op de hoogte en volg Loes en Ron en Lisa

19 Oktober 2014 | Colombia, Cartagena

En zo neem je afscheid in de ochtend van onze vrienden in het ART hotel. Daniel (de jongen van de receptie, waar we veel mee geregeld hebben in Medellin was er ook dus konden Ron en hij nog even facebook uitwisselen. Transfer geregeld, tenminste dat dachten we, en de taxi in naar het vliegveld.
Hoppa, taxi uit en haasten naar de balie om de bagage af te geven... Datt vond de taxi chauffeur niet, die wilde geld, maar op onze rekening stond toch echt de transfer als betaald. Daniel gebeld, die zou het uitzoeken en raadde ons aan de beste man wel te betalen, en dan het geld terug te krijgenvan het hotel. Gedaan en nog ruim op tijd bij het vliegtuig. Uurtje vliegen naar Cartegena. Dat ging super snel voorbij.
Taxi naar het hotel genomen en dan horen dat je pas vanaf 3 uur in je kamer kan. Nou dan maar in die 30 graden met een spijkerbroek en een longsleeve rondlopen. Het oude centrum begint hier pas savonds te leven, dus er was niet veel te doen. We zijn maar in het bouliver parkje gaan zitten en kijken naar hoe een klein jongetje de duiven ging voeren.

Uiteindelijk maar gan lunchen om toch terug te gaan naar het hotel...
De kamer was een uur vroeger klaar en we konden eindelijk de zweetkleding uitdoen.

Toen bleek het kluisje niet te werken, met man en macht waren e van Chocolat ermee bezig. Zonder resultaat, en dus moesten we een andere kamer nemen. Een upgrade, maar om nou te zeggen dat het echt spectaculair was, nee niet echt.
Iets meer ruimte rondom je bed.

Even blijven relaxen en vervolgens een hapje gaan eten in het stadscentrum. Wat er nu dus wel super gezellig uitzag. Veel winkels, terrasjes en restaurantjes.
Om vervolgens door alle mannen, incl politieagenten aangestaard en aangesproken te worden. Volgens mij komen hier nooit roodharige ofzo. Ik ben een wandelende bezienswaardigheid hier.

Morgen maar een dagje zwembad, even niksen!

• 19 Oktober 2014 - 20:36

Hein En Marian:

Hoi Ron en Loes
    Dat was weer een aardig reisje.
    Geniet er maar goed van.
    Bij zwembad lekker dagje rust.
    Veel plezier nog in Cartagena.
    Lieve Groetjes van Hein en Marian

• 19 Oktober 2014 - 23:34

Jorance:

het schiet al op om aan de terug reis te denken ik vond de verslagen

• 28 Oktober 2014 - 08:49

Maril: