Oakhurst - Reisverslag uit Oakhurst, Verenigde Staten van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu Oakhurst - Reisverslag uit Oakhurst, Verenigde Staten van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu

Oakhurst

Blijf op de hoogte en volg Loes en Ron en Lisa

12 Mei 2019 | Verenigde Staten, Oakhurst

Vanochtend om 10.00 konden we de auto ophalen en met een tussenstop bij de burgertent Wendy's zijn we in 3 uur naar Oakhurst gereden. Vlak voor dat we aan kwamen bij het hotel zijn we door de drive thru van starbucks gereden. 10 minuten later lagen we in het warme bubbelbad.

Vanwege het drukke programma van morgen wilden we alvast de Sequoia bomen bekijken in het Mariposa grove.

Toen in het Yosemite om 17.00 aankwamen bleken er geen bussen meer te rijden.

We besloten om maar naar Glacier point rijden. Dit lag verder weg dan zijn we dachten en waren nog 1.5uur onderweg voordat we daar waren.

Het uitzicht was super met een regenboog. We konden niet lang blijven want we wilden voor het donker weer terug zijn. Met nog 1.5uur voor de boeg konden we het net redden.

W zagen nog een paar hertjes de weg over steken. Jammer genoeg werd Lisa wagenziek door alle bochten en moest ze overgeven.

Terug in Oakhurst hebben we bij The pizza factor een pizza Hawaï besteld.

• 13 Mei 2019 - 05:03

Ans:

Hoi
    Jammer dat je niet de bossen met de reuze bomen in kon
    Inderdaad prachtig uitzicht en dan met die regenboog. Heel mooi.
    Fijn dat jullie lekker even konden ontspannen in het zwembad.
    Veel plezier weer verder!!
    Groetjes
    Ans en Ben.

• 13 Mei 2019 - 08:47

Marian :

Erg jammer van de Reuze bomen,wat een mooi uitzicht ,
    met een Speciale Regenboog is erg bijzonder,ff genieten bij het Zwembad is wel erg fijn.
    vast een fijne dag,groetjes Hein en Marian

• 13 Mei 2019 - 09:37

Marieke, Ronnie Mirte En Tess:

Hoi hoi, wat een avonturen weer!! Leuk om te lezen!!! Kan me voorstellen dat lisa blij is dat er nu ook gezwommen kan worden haha, herkenbaar met onze meiden!!
    Gaaf hoor!!! Veel plezier nog!!