What happens in Vegas stays in Vegas, and to live - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu What happens in Vegas stays in Vegas, and to live - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu

What happens in Vegas stays in Vegas, and to live

Blijf op de hoogte en volg Loes en Ron en Lisa

15 Mei 2019 | Verenigde Staten, Los Angeles

Het zwemmen vond Lisa gister het hoogte punt. Vooral de lazy river deed het goed.

Nadat we lekker een hapje hadden gegeten en ik een cocktail dronk, zijn we de tassen gaan inpakken.

Lisa wilde niet slapen. Maar viel bij het kijken naar een filmpje wel in slaap.

Vroeg opgestaan, zodat we op tijd in LA zouden zijn.

De reis erheen duurde ongeveer 4 uur. Lisa heeft daar 3 uur van geslapen. Het laatste uur had ze er wel moeite mee. Maar haar Minie Mouse en Nora hielpen haar daar heen. Hele verhalen had ze tegen ze. Mooi om te zien hoe ze haar avonturen hier verwerkt.

Toen we bij het hotel aankwamen en de koffers binnen hadden staan zijn we naar een restaurant gegaan.

Een echte diner!

'50 stijl.

Inclusief een jukebox op je tafel en van die Monroe foto's overal om je heen.

Lisa kreeg een pancake. De obers kwamen haar verwennen met poedersuiker en nutella.

Onze bruine godzilla vond het prachtig. En de obers hadden schik dat ze eruit zag als een bruin aapje! :rolling_on_the_floor_laughing:

We zijn de stad ingelopen en hebben de Walk of Fame opgezocht. De ster van Queen en Mariah staan mooi op de foto.

Vis de Starbucks hebben we een uber gepakt naar een uitkijkpunt.

Je kon daar mooie foto's maken van de Hollywood sign en van de skyline van LA.

To live and die in LA, rapte 2 pac. Ik snap nu dat je er dood wil gaan. De stad is nep. Even erg als LV. Maar je moet het een keer gezien hebben.

Als je alle zwervers een dollar moet geven ben je binnen no time bankroet.

Vlakbij het hotel zijn we nog even een ijsje gaan eten. Chocola is de favo van Lisa. Dat heeft ze niet van haar moeder.

Nu zijn we op de kamer! Morgen op tijd op om naar Disney te gaan!

• 16 Mei 2019 - 04:26

Ans:

Hoi
    Wat een prachtige foto's !
    En heel veel plezier in Disney-park.
    Doei !!
    Ans en Ben.

• 16 Mei 2019 - 05:19

Koos En Tonny,:

Hoi Loes en Ron en Lisa,

Wat een mooie foto's weer. Geniet er nog even van want het is zo voorbij.

Groetjes Koos en Tonny.

• 16 Mei 2019 - 05:32

Gerard:

Ik mis wel de foto van mijn tegel op de "walk of fame" ! Dat vind ik jammer

• 16 Mei 2019 - 08:40

Marian :

Hoi wat mooie foto,s weer, Queen en Mariah doen het altijd goed,fijne dagen bij Disney Land,groetjes
    Hein en Marian

• 16 Mei 2019 - 11:16

Loes En Ron En Lisa Weijers:

@Gerard Ik heb je tegel wel gezien. Maar hij was smerig en kapot? Wanneer ben je voor het laatst gaan schoonmaken met je ajax flesje?

• 16 Mei 2019 - 22:03

Brian May:

Dat het bij onze tegel drukker was dan bij Maria Curry is uiteraard volkomen logisch. Wij zijn veel groter en succesvoller dat dat mens met haar jankstem.

Tags: LA, Hollywood