Op bezoek bij Minnie, Mickey &;Donald - Reisverslag uit Anaheim, Verenigde Staten van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu Op bezoek bij Minnie, Mickey &;Donald - Reisverslag uit Anaheim, Verenigde Staten van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu

Op bezoek bij Minnie, Mickey &;Donald

Blijf op de hoogte en volg Loes en Ron en Lisa

17 Mei 2019 | Verenigde Staten, Anaheim

We wilden na het ontbijt en voordat we naar Disneyland zouden gaan even het zwembad in duiken. Het grote had was te koud en het kleine bad te heet. Loes kon wel tegen het hete water en sprong erin.

Na het middag slaapje zijn we naar het park gelopen. Als eerste zijn we naar a Small world gelopen en met de fastpas hoefde we niet eens te wachten. Daarna gelijk door naar het dorpje van Minnie, want Lisa wilde weer op bezoek bij Minnie. Na een uur mochten we weer bij Minnie op de foto. We wilden ook bij Mickey en Donald op de foto. De wachtrijen waren maar een half uur lang en het liepen goed door. Ze namen echt voor iedereen de tijd en waren heel vriendelijk.

Na alle meet and greets zijn we naar de ride van Roger Rabbit gegaan. Lisa vond het maar niks. Het was te luid en te velle lichten. Bij een restaurantje hebben we een broodje Tonijn en een hotdog Mac & Cheese met een zakje chips gegeten.

De hoofdstraat begon weer druk te worden voor de parade en wij zochten een mooi plaasje op. Gister vond Lisa het helemaal niks, maar vandaag vond ze het juist helemaal geweldig. Ze zat te dansen en te springen. Alle Disneyfiguren kwamen weer langs en velen zwaaide naar haar en somige gaven zelfs een highfive!

Na de parade zijn we naar de onderzeeërs van Memo gegaan.

Op zich wel we aardige onderwater avontuur met leuke animaties onderwater. Er zat wel een eng stukje bij over een boze haai, toen vond Lisa het niet meer leuk.

We hadden twee gedeeltes van het park nog niet gezien en zijn door deze gedeeltes heen gewandeld. Overal branden de sfeerverlichting en speelde leuke bandbandjes. Via een leuke winkelstraatje kwamen liepen we tegen de attractie van Winnie de Poeh aan. Lisa vond dit een hele leuke en rustige ride. Het begon best laat te worden en zijn weer naar het hotel gelopen.

• 18 Mei 2019 - 07:14

Marian :

hoi wat lief de foto,s echt een hele grote ervaring voor groot en klein,
    een goede reis voor vandaag,nog een fijne vakantie,groetjes xxxx

• 18 Mei 2019 - 16:04

Carla:

Hoi, Hoi Wat een leuk verhaal weer! Dus op bezoek bij Minnie , Mickey en Donald wat een super leuke ervaring voor jullie leuke foto"s, fijn dat jullie weer hebben genoten!! Ja goede reis verder en nog veel plezier!! Groetjes XXX

• 18 Mei 2019 - 16:35

Ans:

Hallo,
    weer een gezellige dag gehad, lees ik !
    En alweer zo'n leuke foto's.
    Veel plezier verder nog!!
    Groetjes
    Ans en Ben.