Aquarium en shop till ya drop! - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu Aquarium en shop till ya drop! - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu

Aquarium en shop till ya drop!

Blijf op de hoogte en volg Loes en Ron en Lisa

21 Mei 2019 | Verenigde Staten, Chicago

Na de reisdag van gisteren, was Lisa uitgeteld. Gezien het weer en de regen die in de ochtend zou vallen besloten we in de kamer te blijven.

Lisa hoefde niet wakker gemaakt te worden waardoor ze een stuk minder chagrijnig was.

Nadat ze Minnie 6x in bed had gelegd en alle andere knuffels in bed had gestopt, zijn we gaan aankleden. Op de tv kon je via youtube filmpjes kijken en dus heeft ze de Disney parade en het huis van Minnie kunnen kijken. Dansend stond ze op bed! :rolling_on_the_floor_laughing:

We zijn een stukje gaan wandelen naar de Starbucks, snel ontbeten. Tijdens het eten had Lisa een klik met een dakloze man. Hij zwaaide steeds en Lisa zwaaide terug. Het was niet de vieze zwervers die we kennen van tv. En dus mocht Lisa hem toen we eruit liepen hem wat centjes geven. De man heeft ons de god bless you en een grote glimlach gegeven. Hij was zo blij. En Lisa ook. In de auto had ze het nog over de meneer.

Met een Uber zijn we naar het Shedd aquarium gegaan. Een groot overdekt museum met prachtige vissen, krokodillen, roggen, eendjes, zeepaardjes, zeesterren en Balugas.

We hebben een haai geaaid. Lisa durfde niet. Om vervolgens ook nog een zeester te aaien. Lisa heeft alleen een mossel aangeraakt maar het feit dat ze water mocht klooien maakte het voor haar al fantastisch!

We hebben gezien hoe de roggen werden gevoerd en de grote zeeschildpad.

Daarna liepen we door naar de Dolfijnen en de Pinquïns. Bij die laatste was een glijbaan en die was toch veel leuker volgens Lisa!

De Baluga's waren toch wel het hoogtepunt. Mooi om de witte dolfijnen eens gezien te hebben.

Daarna nog naar een show geweest van Dolfijnen en een Zeeleeuw.

Leuk maar niet heel speciaal.

Uiteindelijk met een Uber terug naar het centrum gegaan.

Even gewinkeld op The Magnificent mile. Dat is de beroemde winkelstraat hier. Onder andere bij de Disney store. Het blijft toch een favoriet.

En een orginele Chicago deep dish pizza gegeten bij Giordanos. Het leek wel een hartige taart! Lekker!

We namen een doggie bag mee en hebben deze aan een dakloze gegeven. Hij was er super blij mee!

Nog even memory geprobeerd te spelen maar daar vond ze niet veel aan. Benoemen van de dieren wel. Dus dat hebben we nog maar even gedaan.

Daarna is ze gaan slapen en zitten wij friends te kijken.

Morgen met David op stap!

• 22 Mei 2019 - 03:57

Ans:

Hallo,
    Dat was dus weer een drukke dag, maar wel heel leuk met al die dieren !
    Voor Lisa is dus de Disneywinkel het allerleukst, blijkbaar!!
    Heeft ze weer een klein knuffeltje uit mogen zoeken?
    Hoeveel tassen heb je al gekocht?
    Nog veel plezier!
    Groetjes
    Ans en Ben.

• 22 Mei 2019 - 06:54

Marian :

Hoi Hoi Dat was een dag speciaal voor Lisa,en jullie genieten mee,en aan een medemens denken dat siert,het was weer een mooi verslag,zal Lisa wel lekker slapen met de lieve Minnie''s
    groetjes tot een volgende mooie dag