We zijn er! - Reisverslag uit Lima Pampa, Peru van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu We zijn er! - Reisverslag uit Lima Pampa, Peru van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu

We zijn er!

Door: Loes

Blijf op de hoogte en volg Loes en Ron en Lisa

28 September 2013 | Peru, Lima Pampa

Het allereerste verhaaltje vanuit Bolivia!
Gisterochtend jullie tijd, 8 uur vertrokken en na een goede vlucht waren we dan eindelijk in Lima,Peru voor de volgende vluchtt. Tijdens de eerste vlucht veel series gekeken. Waardoor de tijd snel ging. Het eten was weer goed geregeld en aan drinken geen gebrek dus KLM heeft weer zijn best gedaan! We zagen Colombia vanuit het vliegtuig prachtig liggen! Mooi helder weer, tot we boven Peru kwamen. Alleen maar wolken en niet een klein beetje, nee heeeeeel veel!In Peru aangekomen ging de wachtijd tergend langzaam, We waren beide kei moe van het niet slapen en er was niet veel te beleven op het vliegveld. Ik geloof dat we 2 minuten in het andere vliegtuig zaten en toen sliepen we beide, ik heb in ieder geval niet veel meegekregen van die vlucht hahaha!
Toen door een taxi nar het hotel gebracht, en nu even een snel berichtje vanuit de kamer. Ik heb nu 5 uurtjes geslapen en kan er wel weer even tegen. Vandaag gaan we La paz verkennen! Ik ben er klaar voor! Het is nu echt begonnen!!!!!

• 28 September 2013 - 15:29

Rico:

Ik zal aan Ron denken als ik morgen heerlijk bij NEC zit, en hij zich 's nachts zit te verbijten!!! ;-).

• 28 September 2013 - 16:07

Loes En Ron En Lisa Weijers:

Klootzak! Ik laat meteen mijn seizoenskaart blokkeren!

• 28 September 2013 - 16:25

Carla:

Fijn dat jullie een fijne vlucht hebben gehad. Leuk, Geniet en Pas goed op jullie zelf!!

• 28 September 2013 - 16:45

Ans En Ben:

Hallo Loes en Ron,
    Wij zijn blij dat de vliegreis goed is gegaan.
    Veel plezier in La Paz!!
    Groetjes!
    Ans en Ben

• 28 September 2013 - 20:22

Edith:

Wat fijn dat jullie er zijn! Rust lekker uit, het is tenslotte vakantie!

• 28 September 2013 - 21:36

Ilona:

ooooh de tijd gaat zo snel, jullie zijn al op vakantie!!! heeeeeel veel plezier en geniet ervan!! ben benieuwd naar jullie verhalen! liefs Ilona

• 29 September 2013 - 08:53

Marisa:

Ohh mijn god!! Wist niet eens dat jullie al vertrokken waren!! Super veel plezier allebei!!
    Heb je internet??
    Xx maris

• 29 September 2013 - 16:12

Hein En Marian:

Hoi leuk om jullie zo te volgen.
    groetjes en fijne vakantie xxx