Bijkomdag in La Paz - Reisverslag uit La Paz, Bolivia van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu Bijkomdag in La Paz - Reisverslag uit La Paz, Bolivia van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu

Bijkomdag in La Paz

Door: Ron

Blijf op de hoogte en volg Loes en Ron en Lisa

28 September 2013 | Bolivia, La Paz

Na letterlijk 24uur reizen was het tijd om eventjes rustig aan te doen. We hebben de middag op de hotelkamer doorgebracht. Het hotel is overigens uitstekend!
Om precies 8.00 Nederlandsetijd (2.00 Boliviaansetijd) werden we door een taxi bij een gesloten deur van ons hotel afgezet. Na een minuut hard kloppen op de deur mochten we alsnog naar binnen...gelukkig!
Vandaag zijn de stad ingegaan, je merkt meteen dat de stad op een hoogte van 3600m ligt. Als je de trap oploopt ben je al uitgeput laat staan als je de steile straten moet beklimmen. Tevens krijg hier je een lichte zeurende hoofdpijn.
La Paz is niet echt touristisch, maar wel toch wel de moeite waard. Op sommige plaatsen is het net alsof de tijd heeft stil gestaan.De vrouwtjes lopen hier met bol hoedjes die de spanjaarden in de 16de eeuw hebben meegenomen, toen was het in Spanje in de mode maar dat is hier blijven hangen. Het is vooral erg druk met het verkeer. De mensen zijn hier erg aardig en vriendelijk. Vanavond gaan we bij een Nederlands restaurant eten. Er staat zelfs Hutpot en Bitterballen op de kaart. Morgen gaan we de Deathroad fietstocht doen.

• 29 September 2013 - 08:56

Ans En Ben:

Hallo,
    Gelukkig dat jullie nog naar binnen mochten!
    De naam van de fietstocht staat me niet zo aan!, dus kijk goed uit!
    Veel plezier en tot het volgende berichtje!
    Groetjes,
    Ans en Ben.

• 29 September 2013 - 09:12

Edith:

Meestal zijn de( fiets)tochten met de engste namen, de mooiste van allemaal. Ik vind éígenlijk dat wij het beter bekeken hebben: rustig thuis, misschien vanmiddag een klein fietstochtje, en tóch de mooie uitzichten ed meekrijgen via jullie foto's!!
    Veel plezier!

• 29 September 2013 - 10:28

@nnemiek:

Goed te lezen dat alles tot nu toe goed gaat en mooi is. Geniet maar goed van alle dingen die je daar samen beleeft!

Groetjes en tot het volgende berichtje!

• 29 September 2013 - 10:37

Alicia:

Nederlands restaurant?! Wie was daar ook alweer zo fel op tegen!? Hmm hahaha!
    Genietse samen!! X

• 29 September 2013 - 13:10

Toos De Koning:

Hoi Loes en Ron.Super dat jullie weer zo''n mooie reis gaan maken.Heel veel plezier,en we gaan jullie verslagen met veel plezier volgen......
    Groetjes,Toos en Henk.....

• 29 September 2013 - 13:53

Hein En Marian:

Hallo Ron en Loes

Fijn dat de reis goed verlopen is.
    Jammer dat het nachtslot er nog op zat !
    Tip v Hein,,eet goed en drinken niet vergeten.
    Succes met de fietstocht.
    Groetjes van Siêna
    Hein en Marian