Giron - Reisverslag uit Girón, Colombia van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu Giron - Reisverslag uit Girón, Colombia van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu

Giron

Door: Loes

Blijf op de hoogte en volg Loes en Ron en Lisa

02 Oktober 2014 | Colombia, Girón

Na het Barichara avondtuur zijn we na het ontbijt naar Giron gereisd.
We hoopten op wat meer leven in de brouwerij, en dat kregen we.
We worden hier aangestaard alsof we van mars komen. Kinderen komen naar ons toe, vragen van alles in het spaans. de helft snap ik niet btw. En alsje langsloopt lachen ze je uit. Tenmiste zo voelt het. Waarschijnlijk wetenze zelf niet goed wat ze ermee moeten.
Het hotel is prima. De vrouw die hier werkt is lief, behulpzaam en kan heerlijk koken.
De vlucht van overmorgen hebben we kunnen omboeken naar morgen. Hebben we mooi een dag extra in San Augustin!
Het paraglyden kan niet doorgaan. Er is teveel bewolking en kans op een bui. De plaatselijke bevolking juicht, na 9 maanden droogte wordt het weer eens tijd voor regen.
Wij balen, maar liever dat we het nu al weten dan dat je al boven op de ber staat! Vanaf morgen avond; San Augustin!

• 02 Oktober 2014 - 11:37

Hein En Marian:

Hoi Ron en Loes
    Hoop dat er in Giron meer te beleven is.
    Het hotel is goed en eten lekker.
    wel belangrijk.
    jammer dat het niet door gaat.
    morgen goede vlucht naar San Augustin.
    tot de volgende keer.
    Hein en marian

• 13 Oktober 2014 - 21:16

Maril:

Benieuwd naar volgende bestemming.....