Van Giron naar San Agustin - Reisverslag uit Neiva, Colombia van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu Van Giron naar San Agustin - Reisverslag uit Neiva, Colombia van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu

Van Giron naar San Agustin

Door: Ron

Blijf op de hoogte en volg Loes en Ron en Lisa

02 Oktober 2014 | Colombia, Neiva

Om 6uur ging de wekker, niet dat nodig is want we zijn standaard toch altijd tussen 5 en 6 uur wakker.
Na een ontbijtje met fruit en een roerbak ei stond de taxi klaar om ons naar het vliegveld te brengen.

We waren exta vroeg vertrokken omdat de hotel eigenaar ons had gewaarschuwd voor een mega lange wachtrij om in te checken.
Eenmaal bij de balie stond er precies een wachtende voor ons. Doordat we zo vroeg waren mochten we met een vroegere vlucht mee.
Op de tweede vlucht moesten we heel lang wachten, onze vlucht had ruim een uur vertraging, maar na ruim 3,5 uur gewacht te hebben vertrok onze vlucht.

Eenmaal geland in Neiva stond onze chauffeur met een naambordje te wachten. Later bleek hij eigenaar te zijn van Speedy Gonzales BV.
In Colombia doen ze namelijk niet aan auto rijden, ze kunnen alleen de racen!
De vijfurige rallyrace ging over een twee baansweg midden door bergweggetjes waar je 80km per uur mag, maar dat moet natuurlijk zo hoog mogelijk zijn, het liefs boven de 100.
Overal rijden brommertjes met 1,2 of 3 personen. Ze hebben de drang om de voorligger altijd in te halen of het nu kan of niet. Onze Schumi reed 100km per uur om vervolgens vol in de remmen te moeten voor 10 drempels die ze hier achter elkaar leggen om vervolgens weer volgas te geven om een vrachtwagen in te halen. Na 4 uur kwamen gelukkig heel, maar wel doorelkaar geschud en groen over de finish bij ons volgend verblijf.

• 04 Oktober 2014 - 07:09

Marisa:

Haha wat heb je dat geweldig omschreven
    Fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben.
    Groetjes Marisa

• 04 Oktober 2014 - 12:07

Hein En Marian:

Ha ron leuk verslag
    Zeker familie van Max verstappen.
    die is net 17 jaar.
    gister moest hij stoppen met een rokende moter.
    nog een leuk en fijn verblijf.
    trouwens een heel mooi Hotel.
    ziet er goed uit.
    groetjes hein en marian

• 05 Oktober 2014 - 04:06

Loes En Ron En Lisa Weijers:

@ Maris Ik vond alleen het groen en geel zien iets minder op dat moment! hahaha XXXX L

• 13 Oktober 2014 - 21:17

Maril: