Paraglyden - Reisverslag uit Medellín, Colombia van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu Paraglyden - Reisverslag uit Medellín, Colombia van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu

Paraglyden

Door: Loes

Blijf op de hoogte en volg Loes en Ron en Lisa

15 Oktober 2014 | Colombia, Medellín

Ladies and Gentlemen, WE DID IT!
We kunnen weer iets van het to do lijstje strepen.
Een van de lobby medewerkers hier, van onze leeftijd, gaf wat mogelijkheden aan om hier te doen. Al pratende kwamen we op paraglyden. dusssssssss het kon hier. En vanmogen zag het er naar uit dat het hem niet ging worden, maar na 10 min werd hij terug gebeld, its a YES!!

Vervoer werd geregeld. Eigenlijk zouden 2 yanks meegaan, maar ja die durfde op het laatst niet, en daar gingen we richting de grote berg.

Het was prachtig! Medellin was mooi, de waterval was mooi, de lucht was mooi. Toen bedacht mijn instructeur dat het leuk was om rondjes te draaien... En daar werd ik misselijk....
Het ging allemaal goed ook de landing! Het is gefilmd en er zijn veel foto's gemaakt.

Ron werd helaas al heel snel misselijk. Dat was wel een lange zit dus voor hem. Gelukkig hebben we in dezelfde taxi de rit terug naar het hotel kunnen maken en hebben we net even liggen rusten. het regende toch, dus wt moest je anders.

We gaan zo maar eens een hapje eten. Want we kunnen er beide weer tegen!

• 15 Oktober 2014 - 22:48

Erica Terpstra:

Aan het oefenen voor de Paralympics?

• 15 Oktober 2014 - 22:53

Loes En Ron En Lisa Weijers:

Jep, ga jij met ons mee?

• 15 Oktober 2014 - 23:00

Bart:

Da's weer eens wat anders dan glybaanglyden in centerparcs!
    Geniet van het mooie avontuur.
    Groeten uit de oude keizerstad!

• 15 Oktober 2014 - 23:55

Jorance:

weer een verslag jullie maken wat mee blijf genieten doe ik ook van de verslagen grtjes van mij Jorance

• 16 Oktober 2014 - 08:38

Ans En Ben:

Hoi,
    Nou, nou, het kan niet op!
    Heel leuk, paraglyding, maar niets voor mij!
    Ik ben wel benieuwd naar de film! !
    Fijne tijd nog in medellin!
    Groetjes
    Ans en Ben.

• 16 Oktober 2014 - 13:12

Marian En Hein:

Hey weer een ervaring rijker.
    Ben benieuwd naar de film.
    Groetjes Hein en Marian

• 23 Oktober 2014 - 21:20

Mieke Hol:

kei-dapper en kei-gaaf ik zou het echt niet durven

• 28 Oktober 2014 - 08:41

Maril:

Geweldiggggg, lijkt me heel gaaf