Textiel museum en shoppen!!! - Reisverslag uit Sucre, Bolivia van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu Textiel museum en shoppen!!! - Reisverslag uit Sucre, Bolivia van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu

Textiel museum en shoppen!!!

Door: Loes

Blijf op de hoogte en volg Loes en Ron en Lisa

09 Oktober 2013 | Bolivia, Sucre

Een heerlijke dag in Sucre. Na een goed ontbijt in Casa Verde, heerlijk het dorp in geweest. Sucre was vandaag erg zonnig en dat vonden we helemaal niet erg. Misschien heel even toen we de steile helling beklommen om te gaan kijken bij een authentiek kerkje. De hele scholen gemeenschap zat er dus wij stiekem zwaaien en lachen, ik denk dat meneer pastoor het niet heel leuk vond.
Bij een bistro naast de kerk genoten van een verse jus met aardbei en dan ishet pas echt genieten van het uitzicht! We keken over de stad heen, prachtig gewoon. Helaas waren we niet op tijd voor het textiel museum dus dat hebben we in de middag bezocht. Na de eerste souveniers zijn nu ook de eerste kerstkado's gekocht. Maar dat houden we mooi voor onszelf. Bart wat is jou maat? XL voor shirts?
Meteen ook de bustickets geregeld voor morgen, dus we gaan tussen de locals naar Uyuni. Het zal mij benieuwen hahaha 9 uur met mn benen in mijn nek naast een boliviaantje zitten....
We hebben het er wel voor over! Morgen waarschijnlijk wel internet, daarna weer een paar dagen zonder. Op naar het zout!!! Houdoe!!!

• 09 Oktober 2013 - 08:27

Lars En Nienke:

Wij geven jullie net op de foto gezien! Lekker zonnig. Wij zijn op vakantie op het strand geweest! Nu zijn we thuis. Ik speel met de gele grasmaaier op de tafel. M'n broodje met hagelslag heb ik niet helemaal opgegeten. M'n beker is al wel half leeg. Ik krijg zo Dora-snoepjes. Nienke ook. Veel plezier op vakantie, hier regent het. Dahaag!

• 09 Oktober 2013 - 15:03

Marian En Hein:

Hoi dat ziet er goed uit leuke foto,s.
    Dat doen jullie goed Zo genieten.
    Veel plezier nog groetjes Ons

• 09 Oktober 2013 - 15:08

Ans En Ben:

Hoi Loes en Ron,
    Nou, dat ziet er allemaal goed uit !
    Mooie foto's !
    Groetjes,
    Ans en Ben

• 09 Oktober 2013 - 19:42

Loes En Ron En Lisa Weijers:

He Lars en Nienke,
    Waarschinlijk liggen jullie al op bed nu, dan moeten papa en mama maar even vertellen dat ik heb terug geschreven! Hier gaat alles goed. Het zonnetje schijnt en het is lekker warm. Vandaag ben ik wel een beetje ziekjes. Dus de reis naar het zout meer hadden we even uitgesteld, maar het ziet er naar uit dat ik vanavond wel met de auto daarheen kan. Bij het zoutmeer hebben ze ook flamingo's net zoals die knuffel die Femke heeft. Doe je de groetjes aan papa en mama? tot snel!

• 09 Oktober 2013 - 22:03

Lars:

Pssst.... Ik zit met m'n nieuwe iPhone in bed stiekum te internetten en te facebooken, niet doorvertellen, hè.
    Ik vind zout ook lekker, dus zou wel meewillen. Peper vind ik vies. Verder vind ik een gekookt ei lekker, hebben ze daar ook vlaktes van? Alle eitjes van de kippen van de kinderboerderij op een rij, haha!
    Beterschap en veel plezier!

• 10 Oktober 2013 - 04:14

Loes En Ron En Lisa Weijers:

We hebben wel een waterkoker, dus Luz en Ron gaan morgen lekker knakworstjes warm maken op de zoutvlakte.

Saludos Luz y Ron