Nog één Week - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu Nog één Week - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu

Nog één Week

Door: Ron

Blijf op de hoogte en volg Loes en Ron en Lisa

17 September 2015 | Nederland, Nijmegen

Over precies één week zitten we in het vliegtuig.
In 6uur en 40 minuten vliegen we eerst naar Dubai. Op Dubai hebben we een stop van 1.5uur waar we even de benen kunnen strekken om vervolgens nog in 16,5 uur naar Melbourne te vliegen. We zullen om 20.55 lokale tijd daar landen. In Nederland is het dan 15.55.
We hebben dan vijf nachten om bij te komen voordat we verder trekken over the Great Ocean road.

• 17 September 2015 - 19:55

Edith:

We zijn benieuwd, hoor! Ik kijk uit naar de verhalen en de foto's. Succes komende week met aftellen...!

• 17 September 2015 - 19:57

Ans En Ben:

Hoi Loes en Ron,
    Heel veel succes met de voorbereiding. Alhoewel het meeste natuurlijk al gedaan is!
    Voor je het weet, zweef je al boven ons, de wereld over!
    We zien elkaar zeker nog voor jullie vertrek.
    Maar wel alvast een geweldige reis toegewenst, en ......vergeet mijn magneetjes niet!!!
    Groetjes
    Ans en Ben.

• 17 September 2015 - 21:51

Hein En Marian :

Hoi Ron en loes
    Succes met regelen en inpakken,
    Wij gaan straks jullie weer volgen,
    Benieuwd naar de prachtige foto's,
    En een mooi land,
    Kijken uit naar onze loge Siena,
    Lieve groetjes Hein en Marian xx

• 18 September 2015 - 07:53

@nnemiek:

Het aftellen is nu echt begonnen! Succes met de laatste voorbereidingen!

• 19 September 2015 - 15:40

Loes En Paul:

Wij gaan jullie weer volgen op jullie reis, wij zijn stinkend jaloers natuurlijk.
    Deze reis staat namelijk ook op ons verlanglijstje, maar nu jullie.
    Heel veel plezier gedurende de reis en kom heelhuids en gezond terug.
    Paul en Loes

Tags: Australië