Airlie Beach dag 4 - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu Airlie Beach dag 4 - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu

Airlie Beach dag 4

Door: Ron

Blijf op de hoogte en volg Loes en Ron en Lisa

21 Oktober 2015 | Australië, Airlie Beach

Onze laatste dag op Airlie Beach was een thriller... atans dat was de naam van onze speedboot. We werden vroeg in de ochtend door een busje opgehaald en naar de haven gebracht. Bij het kantoortje kregen we onze wetsuits. Een halfuurtje zaten we op de waterracemachine dat met zo'n 120 km per uur over het water schiet. Na een uur sprongen we in het water om te snorkelen. We hebben verschillende vissen gespot. Na 45 minuten moesten we weer terug de boot in. We vaarden langs Hamilton Island waar luxe optrekjes staan van beroemde filmsterren. Bij een ander eiland gingen we weer verder snorkelen. We kwamen midden in een grote groep gekleurde vissen terecht. Tevens zwommen er ook grote jongens van een meter tussen. Op Whitehaven Beach kregen we de lunch aangeboden. Whitehaven Beach is zoals je dat nooit zult verwachten een spierwitstrand. Na de lunch waren moesten we nog we een wandeling maken in de volle zon. Met een graadje of 40 een beetje onzinnig, maar goed. Vooral onzinnig omdat we niks bijzonders zagen. Aan de andere kant van de baai lag de boot op ons te wachten om ons weer terug te brengen naar de haven. Onderweg zagen we nog zeeschildpadden en dolfijnen. Met de haven inzicht dachten de schippers leuk te zijn en gaven met vol gas een ruk aan het stuur om heel hard rondjes te draaien. Opzicht was Loes niet zeeziek geweest, tot dit moment. Eenmaal weer bij ons appartement aangekomen zaten er Kaketoe's op ons balkon te wachten. Dit keer keer hadden we ze chips gevoerd. Vijf zaten er op de tafel, eentje op de leuning van Loes en de rest zat op de railing van het hek. Ze vonden het zo erg lekker dat er opeens tien papegaaien om een chipje zaten te schooien.

• 21 Oktober 2015 - 13:43

Ans En Ben:

Hoi Ron en loes,
    Dat wat een lekker vaartochtje voor loes, begrijp ik! !
    Jullie hebben in ieder geval wel moois gezien onder water.
    Leuk ook, die kaketoes zo dichtbij.
    Geniet nog even van de laatste dag, en dan zien wij jullie morgen op schiphol, waar we zeker nog naar de Starbucks moeten!?
    Tot morgen en vooral een hele goede reis terug naar ons koude kikkerlandje.
    Groetjes
    Ans en Ben.

• 21 Oktober 2015 - 14:13

Carla Van Druten:

Hoi Ron en Loes ,
    Zo weer een spannend dagje achter de rug
    en de familie kaketoe zat weer te wachten!!
    Nog even genieten en dan weer terug naar ons koude kikkerlandje!!
    Een goede reis terug!! Groetjes Carla en Antoon. XX

• 21 Oktober 2015 - 19:57

Koos En Tonny:

Hoi hoi,

Geniet nog van jullie laatste dag in Australie en wij wensen jullie voor morgen een goeie vlucht
    terug naar Nederland.

Greotjes Koos en Tonny.

• 21 Oktober 2015 - 20:28

HEIN EN MARIAN :

Hoi Ron en Loes
    Nou wat een snelle jelle boot,
    Ik zou dat gedraai ook niet fijn vinden,
    Wat een leuk verhaal weer,
    En mooie vissen,
    die kaketoes gaan jullie nog missen,
    Die gaan vrijdag zoeken naar chips,
    Voor jullie vandaag,
    Een hele veilige vlucht,
    Dan zien we jullie vrijdag weer,
    Groetjes Marian en Hein xx

• 22 Oktober 2015 - 11:00

Frank:

Hey kangaroos,

Het was weer een mooi avontuur en leuk om te volgen! Goede reis terug!

Groetjes,
    Frank en Linda