Dubai - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu Dubai - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu

Dubai

Door: Ron

Blijf op de hoogte en volg Loes en Ron en Lisa

24 Oktober 2015 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Onverwacht sturen we toch nog een berichtje...niet vanuit Thuis, maar vanuit Dubai. Doordat we een uur vertraging hadden misten we de aansluiting naar Amsterdam. We kregen gelijk een voucher voor het Emirates hotel en we zijn overgeboekt naar de ochtend vlucht op zaterdag. De lunch en avond eten is ook verzorgt. We zijn eerst even bij gekomen op de hotelkamer. Na het avondeten begon het toch te kriebelen om Dubai te bekijken. Loes was hier te moe voor en kroop weer terug der bed in. Ik heb een twee uren durende tour geboekt waar we langs het Jumeirah moskee, het zeven sterren hotel Burj Al Arab, het Atlantis hotel op het palmeiland en het hoogste gebouw van de wereld "Burj Khalifa reden. Alle straten zijn heel mooi verlichte palmbomen. Zelfs laat in de avond blijft het toch nog erg warm met een graadje of 30. Om 23.30 kwamen weer bij het hotel aan. Onze transfer stond m 5.30 klaar om ons naar het vliegveld te brengen. Met een tweede poging zullen we naar Amsterdam vliegen.

• 25 Oktober 2015 - 17:31

Hein En Marian:

Hoi Ron en Loes

Ja het was erg rot voor jullie,
    Dat de vlucht vrijdag niet door ging.
    Dubai is erg mooi,die kans Ron krijg je nooit meer.
    Maar de volgende dag stonden Ans en ik er voor jullie.
    En jullie waren weer goed aan gekomen in Amsterdam.
    De foto,s zien we later,
    Wij zijn erg benieuwd.
    Bedankt voor de mooie verhalen.
    Australie 2015

groetjes Hein en Marian