Oosters Granada - Reisverslag uit Granada, Spanje van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu Oosters Granada - Reisverslag uit Granada, Spanje van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu

Oosters Granada

Door: Loes

Blijf op de hoogte en volg Loes en Ron en Lisa

13 Oktober 2017 | Spanje, Granada

In een pikdonkere suite word ik wakker van mijn huilende meisje.
Gedesoriënteerd sta ik op en pak ik haar uit haar bed. Normaal stopt ze dan, nu niet.
Ron maakt een flesje en ik wieg Lisa op de klanken van de maneschijn en woezel en pip.
Als ze in me hadden kunnen kruipen hadden ze het gedaan. Ze drinkt haar fles naast ons in bed en terwijl Ron gaat douchen hebben Lisa en ik een meidenonderonsje.

We gaan ontbijten. Lisa wet goed van haar croissantje en van de tutti frutti.
Ondertussen ontmoeten we 2 oudere mensen uit Barcelona.
Hij kent wat nederlandse woorden. Zij kent maxima. Eigenlijk komt ze uit Argentinië.
Lisa heeft een klik met ze en we praten een tijdje met elkaar.

Na het ontbijt valt Lisa in slaap. En vrijwel direct val ik ook in slaap. Maar na een tijdje zijn we uitgerust om Granada te verkennen.
We lopen te slenteren en komen de ene leuke winkel na de andere tegen.
Ik koop een lampje bij een van de oosterse 1000 en een nacht winkel en Lisa trekt meteen de aandacht van de meneer. Hij speelt kiekeboe met haar en ze lacht nog harder.

We lopen door en vinden een Italiaans restaurant waar we lekker hebben gegeten.
Op het pleintje van het restaurant speelt een gitarist.
Lisa hoort de klanken en begint in haar stoel te dansen.
De man komt lang met zijn pet en Lisa gooit er een euro in.
Weer een betoverende lach op haar gezicht.

We gaan terug naar het hotel om te gaan zwemmen maar Lisa valt in slaap dus het was wat later voor we erin lagen.
Nu ligt ze in bed, hele verhalen te vertellen. Slapen..... ik ben benieuwd of ze daar nog in trapt. Ik hoop het wel, morgen weer een reisdag! !

  • 13 Oktober 2017 - 21:39

    Ans En Ben:

    Hallo
    Het klinkt als een héle gezellige dag!
    Morgen goede reis naar Cordoba!
    Groetjes!!

  • 14 Oktober 2017 - 08:26

    Marian En Hein:

    Weer een mooi Lief verhaal,
    Lisa met haar mooie lach.
    een goede Reis,Doei

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Granada

Madrid y Andalussia

Rondtrekken in het klein!

Recente Reisverslagen:

28 Oktober 2017

Terug in koud, zonnig Dusseldorf en Nijmegen

27 Oktober 2017

Laatste dag

25 Oktober 2017

Fuengirola en Ronda

24 Oktober 2017

Gibraltar - Malaga

23 Oktober 2017

Gibraltar
Loes en Ron en Lisa

Na Mexico, Honduras, Guatamala en Belize, Argentinie, Chili en Bolivia en natuurlijk het fantastische Colombia en Australië! Vorig jaar voor het eerst met z'n 3en naar Spanje en dan smaakte naar meer. Dus ook dit jaar naar Spanje al is het wel een andere hoek Reizen wordt omschreven soms als een verslaving. Wij hebben het verslavings virus te pakken. Er zijn nog zoveel mooie plekken te ontdekken!

Actief sinds 02 Juli 2012
Verslag gelezen: 275
Totaal aantal bezoekers 63386

Voorgaande reizen:

02 Mei 2019 - 26 Mei 2019

Californication

05 Oktober 2017 - 27 Oktober 2017

Madrid y Andalussia

17 September 2016 - 29 September 2016

Spanje

23 September 2015 - 24 Oktober 2015

Australë

26 September 2014 - 23 Oktober 2014

Colombia the only risk is wanting to stay!

27 September 2013 - 25 Oktober 2013

Charbo

05 November 2012 - 05 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: