Terug in koud, zonnig Dusseldorf en Nijmegen - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu Terug in koud, zonnig Dusseldorf en Nijmegen - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu

Terug in koud, zonnig Dusseldorf en Nijmegen

Door: Loes

Blijf op de hoogte en volg Loes en Ron en Lisa

28 Oktober 2017 | Nederland, Nijmegen

Vroeg opgestaan om na een laatste douche de laatste spullen te pakken en Lisa wakker te maken.
Dat laatste viel niet mee.
Ze had er geen zin in!
Snel de auto weg gebracht en met een shuttle bus naar het vliegveld.
We waren op tijd. Maar al met al kosten het veel tijd om de koffers weg te brengen.
Toen nog naar de douane.
Lisa vond het mens maar eng en ik moest haar ook nog aan haar geven dus je kunt wel nagaan hoe het ongeveer gegaan is.
Op de borden de gate opgezocht en vervolgens het hele vliegveld rond gerend voor de juiste gate.

Na een chagrijnig welkom van de grondstewardes zaten we in het vliegtuig en begon Lisa tijdens het stijgen al te huilen.
Dat duurde een tijdje tot ze bij mij op schoot in slaap viel.
Ze sliep lekker lang en werd pas wakker bij de landing.

Welkom in Dusseldorf!

En toen hadden we geen euro voor het karretje!
Sta je dan met 3 koffers handbagage, een buggy en een jengelend kind. . .
Uiteindelijk een pinautomaat gevonden en dus een karretje kunnen pakken.
De auto stond er gelukkig nog. En het rijden ging goed. Helaas 5 km voor het einde een file op de a73. Maar we zijn er weer!