Plaza norte 2 - Reisverslag uit Toledo, Spanje van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu Plaza norte 2 - Reisverslag uit Toledo, Spanje van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu

Plaza norte 2

Door: Ron

Blijf op de hoogte en volg Loes en Ron en Lisa

09 Oktober 2017 | Spanje, Toledo

Eenmaal uitgechecked bij ons hotel hebben we ons door een taxi 500 meter verder op af laten zetten, alleen duurde het 15 minuten.
Na 1,5 uur konden we eindelijk met onze Honda I30 vertrekken.
Dwars door het drukke centrum kwamen we een uur later bij het grote winkel centrum Plaza Koste 2 aan. Doordat we onze koffer voorlopig niet terug verwachten hebben we onze plan om rechtstreeks naar Toledo te rijden gewijzigd naar een shopdag. Toledo heeft namelijk niet veel kleding winkels. Het winkelcentrum is wel uit de richting, want het ligt boven Madrid terwijl het hotel in het zuiden van de stad ligt. Toledo ligt een uurtje onder Madrid.
Maar goed Plaza norte 2 heeft 200 winkels en hier zouden we alles kunnen kopen. Eerst hebben bij een restaurant gegeten om vervolgens onze grote slag te slaan. We hebben nu weer shampoo, zwemkleding en kleren om de komende paar dagen door te komen
Om 18.00 reden we weer richting Toledo, over de randweg van noord Madrid naar zuidelijk Madrid. Tijdens de spits was het super druk en we hebben heel veel file gehad. We kwamen om 22.00 en veel laat aan bij ons appartement aan. Jorge stond ons op te wachten en heeft ons in het Spaans ingeschreven en uitleg gegeven.

• 10 Oktober 2017 - 09:10

Ans En Ben:

Hoi

Dát is een drukke dag geweest,
    gelukkig hebben jullie wel wat kleding gevonden.
    Vanaf vandaag wordt het dus weer wat rustiger,
    en kunnen jullie misschien meer gaan genieten.
    Groetjes en een dikke knuffel voor Lisa! !!

• 10 Oktober 2017 - 12:44

Marian En Hein:

Hoi hoi

Dat was het dagje wel,
    in de file met jullie Honda,fijne auto?
    Dat doen jullie goed betreft de kleding.
    mooi Apartemento heb het op de site gezien,
    lekker genieten lieve groetjes,en een poot van Siena

• 10 Oktober 2017 - 16:12

Marian En Hein:

Wat lijkt mij dat mooi Toledo,
    Jullie kijken uit op de Alcarzar!
    Pittoreske plaatsje,
    En jullie hebben een zwembad,
    kun je mooi de nieuwe zwemkleding uit proberen!
    Groetjes ons xxx