Ladies and gentlemen, WE GOT HIM! - Reisverslag uit Cádiz, Spanje van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu Ladies and gentlemen, WE GOT HIM! - Reisverslag uit Cádiz, Spanje van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu

Ladies and gentlemen, WE GOT HIM!

Door: Loes

Blijf op de hoogte en volg Loes en Ron en Lisa

21 Oktober 2017 | Spanje, Cádiz

Een onrustige nacht met een snurkende en huilende Lisa.
Het zijn ook drukke dagen geweest, dus helemaal vreemd is het niet.
Ron is als eerste opgestaan en voor ik er erg in hadden hadden hij alles al ingepakt (het meeste had ik savonds gedaan) en in de auto gezet.
Vervolgens kon ik nog even tutten met Lisa.
En daarna gaan douchen.
De dag ervoor kregen we bericht dat onze tas gevonden was.
Maar hé die mop hadden ik eerder al gehoord.

Toch gebeld, ja hij zou in Cordoba worden afgeleverd.
Hmmmm
We konden dat wel veranderen in Cadiz.
Meteen laten doen maar het blijft Iberia.

We besloten om uit te checken en dan te gaan ontbijten bij de pannenkoekjes.
De auto mocht nog even blijven staan bij het hotel. Goh wat een service. ... mocht ook wel, ze hadden ons flink belazerd met een vaatwasser die in het appartement hoort te zitten maar er ineens niet was. Hocus pocus.
Na een vies appartement, onvriendelijke schoonmakers en een 'ik heb geen zin in mijn werk' receptioniste was ik er wel klaar mee.

Na het ontbijt kwamen we langs de Starbucks.... je raad het al!

En dan wil je de auto ophalen. Komt ' ik heb geen zin in mijn werk' doodleuk vertellen dat ze heeft afgesproken dat ze de koffer afleveren die morgen of middag in Sevilla. ....

Ron meteen gebeld naar Iberinee maar er stond echt Cadiz in het systeem. ...

We besloten om toch te gaan rijden naar Cadiz. Mocht de tas dan toch in Sevilla worden afgeleverd dan rijden we wel terug. Ongeveer 1,5 uur heen en 1,5 uur terug.
Aangekomen in Cadiz had 'ik heb geen zin in mijn werk' gebeld dat de tas aangekomen was.
En dus de spullen binnen gezet in Cadiz , Lisa verschoont en weer terug naar Sevilla.
We hebben onze spullen. Ik kan weer mijn jurkjes aan, mijn nieuwe topjes, mijn spijkerrok, En Ron eindelijk een korte broek!!!!
Er zit een sticker op ipv Madrid naar Rusland. ... God weet waar hij niet allemaal geweest is....
Maar nu is ie weer veilig bij ons en hebben we onze eigen spullen terug! Zo fijn!

  • 22 Oktober 2017 - 11:04

    Carla :

    Hoi Ron, Loes & Lisa,
    Hey dan eindelijk jullie tas aangekomen en weer in eigen handen!
    Maar wat een gedoe allemaal, niet alles loopt soepel zo te te lezen jammer!!
    Maar hopelijk kunnen jullie nog even genieten van de rest van de vakantie!!
    Nog veel plezier!! Liefs van Antoon & Carla.XXX.

  • 22 Oktober 2017 - 12:53

    Marian En Hein:

    hoi hoi,dat was weer een pittig dagje.
    maaar jullie hebben je spullen terug.
    Het is een wonder boven wonder.
    Er gaat niks boven je eigen jurkjes,
    kleding korte broeken.
    nog veel plezier in Cadiz ,
    ligt wel lekker aan de kust zo te zien.
    mooi in eigen zwemkleding een duik nemen.
    fijne zondag gr ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Cádiz

Madrid y Andalussia

Rondtrekken in het klein!

Recente Reisverslagen:

28 Oktober 2017

Terug in koud, zonnig Dusseldorf en Nijmegen

27 Oktober 2017

Laatste dag

25 Oktober 2017

Fuengirola en Ronda

24 Oktober 2017

Gibraltar - Malaga

23 Oktober 2017

Gibraltar
Loes en Ron en Lisa

Na Mexico, Honduras, Guatamala en Belize, Argentinie, Chili en Bolivia en natuurlijk het fantastische Colombia en Australië! Vorig jaar voor het eerst met z'n 3en naar Spanje en dan smaakte naar meer. Dus ook dit jaar naar Spanje al is het wel een andere hoek Reizen wordt omschreven soms als een verslaving. Wij hebben het verslavings virus te pakken. Er zijn nog zoveel mooie plekken te ontdekken!

Actief sinds 02 Juli 2012
Verslag gelezen: 247
Totaal aantal bezoekers 62926

Voorgaande reizen:

02 Mei 2019 - 26 Mei 2019

Californication

05 Oktober 2017 - 27 Oktober 2017

Madrid y Andalussia

17 September 2016 - 29 September 2016

Spanje

23 September 2015 - 24 Oktober 2015

Australë

26 September 2014 - 23 Oktober 2014

Colombia the only risk is wanting to stay!

27 September 2013 - 25 Oktober 2013

Charbo

05 November 2012 - 05 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: