Ladies and gentlemen, WE GOT HIM! - Reisverslag uit Cádiz, Spanje van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu Ladies and gentlemen, WE GOT HIM! - Reisverslag uit Cádiz, Spanje van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu

Ladies and gentlemen, WE GOT HIM!

Door: Loes

Blijf op de hoogte en volg Loes en Ron en Lisa

21 Oktober 2017 | Spanje, Cádiz

Een onrustige nacht met een snurkende en huilende Lisa.
Het zijn ook drukke dagen geweest, dus helemaal vreemd is het niet.
Ron is als eerste opgestaan en voor ik er erg in hadden hadden hij alles al ingepakt (het meeste had ik savonds gedaan) en in de auto gezet.
Vervolgens kon ik nog even tutten met Lisa.
En daarna gaan douchen.
De dag ervoor kregen we bericht dat onze tas gevonden was.
Maar hé die mop hadden ik eerder al gehoord.

Toch gebeld, ja hij zou in Cordoba worden afgeleverd.
Hmmmm
We konden dat wel veranderen in Cadiz.
Meteen laten doen maar het blijft Iberia.

We besloten om uit te checken en dan te gaan ontbijten bij de pannenkoekjes.
De auto mocht nog even blijven staan bij het hotel. Goh wat een service. ... mocht ook wel, ze hadden ons flink belazerd met een vaatwasser die in het appartement hoort te zitten maar er ineens niet was. Hocus pocus.
Na een vies appartement, onvriendelijke schoonmakers en een 'ik heb geen zin in mijn werk' receptioniste was ik er wel klaar mee.

Na het ontbijt kwamen we langs de Starbucks.... je raad het al!

En dan wil je de auto ophalen. Komt ' ik heb geen zin in mijn werk' doodleuk vertellen dat ze heeft afgesproken dat ze de koffer afleveren die morgen of middag in Sevilla. ....

Ron meteen gebeld naar Iberinee maar er stond echt Cadiz in het systeem. ...

We besloten om toch te gaan rijden naar Cadiz. Mocht de tas dan toch in Sevilla worden afgeleverd dan rijden we wel terug. Ongeveer 1,5 uur heen en 1,5 uur terug.
Aangekomen in Cadiz had 'ik heb geen zin in mijn werk' gebeld dat de tas aangekomen was.
En dus de spullen binnen gezet in Cadiz , Lisa verschoont en weer terug naar Sevilla.
We hebben onze spullen. Ik kan weer mijn jurkjes aan, mijn nieuwe topjes, mijn spijkerrok, En Ron eindelijk een korte broek!!!!
Er zit een sticker op ipv Madrid naar Rusland. ... God weet waar hij niet allemaal geweest is....
Maar nu is ie weer veilig bij ons en hebben we onze eigen spullen terug! Zo fijn!

• 22 Oktober 2017 - 11:04

Carla :

Hoi Ron, Loes & Lisa,
    Hey dan eindelijk jullie tas aangekomen en weer in eigen handen!
    Maar wat een gedoe allemaal, niet alles loopt soepel zo te te lezen jammer!!
    Maar hopelijk kunnen jullie nog even genieten van de rest van de vakantie!!
    Nog veel plezier!! Liefs van Antoon & Carla.XXX.

• 22 Oktober 2017 - 12:53

Marian En Hein:

hoi hoi,dat was weer een pittig dagje.
    maaar jullie hebben je spullen terug.
    Het is een wonder boven wonder.
    Er gaat niks boven je eigen jurkjes,
    kleding korte broeken.
    nog veel plezier in Cadiz ,
    ligt wel lekker aan de kust zo te zien.
    mooi in eigen zwemkleding een duik nemen.
    fijne zondag gr ons